سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

حملات شدید رژیم صهیونیستی به ضاحیه بیروت/ سیستم امنیتی سازمان اطلاعات داخلی رژیم صهیونیستی هک شد +عکس و فیلم

مشرق | بین‌الملل، برگزیده | جمعه، 13 مهر 1403 - 01:29
از دقایقی قبل رژیم صهیونیستی اقدام به بمباران گسترده ضاحیه بیروت کرده است که بنا بر گفته منابع محلی، حجم این حمله، شدیدا گسترده است.
حملات،سيستم،همراه،صهيونيستي،نصب،رژيم،گروه،حنظله،مأموران،جامع ...

سرویس جهان مشرق - بر اساس گزارش منابع محلی،‌ حملات تروریستی رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی بیروت که از دقایقی قبل آغاز شده است، همچنان ادامه دارد.
رسانه‌ها حملات بامداد جمعه رژیم صهیونیستی به این منطقه را «بی‌سابقه» توصیف کرده و خبر داده‌اند تنها در یک حمله، صدای هشت انفجار مهیب به گوش رسیده است.
خبرنگار الجزیره گزارش داده شدت حملات به‌حدی است که چند ساختمان کاملا ویران شده‌اند.
بمباران شدید ضاحیه بیروت
برای مشاهده فیلم، روی عکس کلیک کنید
رویترز به نقل از منابع امنیتی نوشته حملات امشب شدیدتر از حملاتی بود که به شهادت «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان منجر شد.
این در حالی است که وزارت بهداشت لبنان خبر داده در حملات تروریستی رژیم صهیونیستی در شبانه‌روز گذشته ۳۷ نفر به شهادت رسیده‌اند و ۱۵۱ نفر دیگر مجروح شده‌اند.
سیستم امنیتی جامعه شاباک هک شد
گروه هکری «حنظله» در پیامی در کانال تلگرامی خود گفته که سازمان امنیت داخلی رژیم صهیونیستی اقدام به طراحی یک سیستم جامع امنیتی کرده که با نصب بر روی سیستم‌های عامل iOS و اندروید امکان نظارت گسترده بر افسرانش را فراهم می‌کند.گروه «حنظله» می‌گوید از طریق یک «اقدام پیچیده هک و زنجیره تأمین» موفق به نفوذ به سرور اصلی این سیستم شده و توانسته تروجان خودش را روی گوشی‌های همراه تمامی افسران شین‌بت نصب کند.
در پیام این گروه آمده است: «شین‌بت اقدام به طراحی یک سیستم جامع و انحصاری برای خودش کرده که از طریق نصب برنامه آن بر روی گوشی‌های اندروید و iOS مأموران، وظیفه امنیت کامل دستگاه‌ها را به عهده گرفته و به شین‌بت امکان نظارت جامع و گسترده می‌دهد.»حنظلله در توضیح بیشتر گفته شاباک از این سیستم برای حفظ امنیت دیجیتال مأمورانش استفاده می‌کند و به شدت استفاده از گوشی‌های همراه بدون نصب این سامانه را ممنوع کرده است.
این گروه هکری در ادامه گفته برای اثبات مدعای خود اطلاعات مربوط به دستگاه‌های گوشی همراه مأموران شین‌بت، از جمله نوع موبایل آنها، شماره تلفن همراه، ایمیل، برنامه‌های نصب‌شده روی گوشی، سوابق جستجو در فضای وب و برخی اطلاعات دیگر را منتشر کرده است.
«حنظله» به همراه این پیام ۹ تصویر که احتمالاً حاوی اطلاعات مربوط به مأموران شین‌بت است را منتشر کرده است.