سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

قتل خانوادگی در پردیس/پدر فرزند ۱۳ ساله اش را کشت

مهر | استان‌ها | جمعه، 13 مهر 1403 - 01:41
پردیس- فرمانده انتظامی پردیس از قتل خانوادگی در این شهرستان خبر داد و گفت: پدر در این ماجرا فرزند ۱۳ ساله خود را کشت و سپس خودکشی کرد.
عوامل،پرديس،همسر،منزل،انتظامي،محل،قفل

سرهنگ مراد صارمی در گفتگو با خبرنگار مهر از کشف دو جسد در فاز ۸ پردیس خبر داد و افزود: عوامل انتظامی فرماندهی انتظامی پردیس جهت بررسی موضوع به محل مورد نظر اعزام شدند.
وی با تشریح جزئیات این حادثه افزود: پس از حضور عوامل کلانتری ۱۳ دره بهشت در محل، خانمی حدود ۳۸ ساله به مأموران مراجعه کرد و اظهار کرد، که همسر سابق وی با همسر فعلی‌اش در منزل درگیر شدند و همسر فعلی به علت شدت جراحات به مرکز درمانی اعزام شده و هم اکنون شوهر سابقش پسرش را که فرزند خودش نیز است به‌عنوان گروگان به داخل منزل برده و در را قفل کرده و مدام تهدید به قتل می‌کند.
فرمانده انتظامی پردیس با بیان اینکه پلیس با توجه به حساسیت موضوع طی هماهنگی با مقام قضائی و اخذ حکم ورود و هماهنگی با عوامل اورژانس و قفل ساز پس از باز کردن درب منزل وارد شد، اضافه کرد: پس از ورود مشاهده شد که پسربچه ۱۳ ساله با ضربات متعدد چاقو به قفسه سینه به قتل رسیده و پدرش در کنار فرزند خود با ضربات چاقو اقدام به خودکشی کرده که تلاش‌های عوامل اورژانس که در محل حضور داشتند نیز بی‌نتیجه می‌ماند.