سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

فعالیت هیأت‌های ورزشی ورامین در ۲ بخش آقایان و بانوان رصد می‌شود

مهر | استان‌ها | جمعه، 13 مهر 1403 - 01:52
ورامین- رئیس اداره ورزش و جوانان ورامین گفت: فعالیت هیأت‌های ورزشی ورامین در ۲ بخش آقایان و بانوان رصد می‌شود.
ورامين،اداره،تاجيك،ايام،ورزشي،اظهار،بهره،شرايط،جهت،بدني

به گزارش خبرنگار مهر، علی تاجیک شامگاه پنجشنبه در نشست با رؤسای هیأت‌های ورزشی تعامل با معاونت اداره آموزش و پرورش و مدیرعامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری ورامین را جزو ملزومات اصلی در جهت پیشبرد اهداف راهبردی برشمرد و اظهار کرد: در صورت همسویی به موجب همکاری با نمایندگان اداره آموزش و پرورش و شهرداری می‌توان از لحاظ کمی و کیفی به واسطه اجرای برنامه‌های مختلف و متنوع، موفق عمل کرد.
وی ادامه داد: برای خدمت به جامعه جوان و قشر ورزشکار باید از همه ظرفیت‌های منطقه‌ای بهره برد.
رئیس اداره ورزش و جوانان ورامین اظهار داشت: ۲۶ مهر لغایت ۲ آبانماه به نام هفته تربیت بدنی در تقویم درج شده و باید ورامین در این ایام رنگ و بوی ورزشی به خود گیرد.
تاجیک گفت: برگزاری مسابقات به صورت منظم و بهره مندی از شرایط اماکن بخش خصوصی و دولتی جهت اجرا می‌تواند پاسخگوی بخشی از نیازهای استعدادیابی و قهرمان پروری باشد.
این مسؤول ادامه داد: تنها عامل برون رفت از بحران در راستای ایجاد ساختار قهرمانی، برگزاری لیگ در رده‌های سنی پایه است.
وی اظهار کرد: فعالیت هیأت‌ها در دو بخش آقایان و بانوان رصد می‌شود تا در کنار بهره وری لازم بتوان متولیان دلسوز و واقعی را شناسایی و شرایط را جهت تجلیل و معرفی فراهم آورد.
تاجیک گفت: هیأت‌ها برحسب شرایط و داشته‌های موجود باید در ایام هفته تربیت بدنی اقدام به اجرای مسابقه، همایش یا جشنواره کنند.
رئیس اداره ورزش و جوانان ورامین افزود: در پایان ایام به سطح بندی خواهیم پرداخت تا برترین و فعال‌ترین هیأت‌ها و مربیان منتخب و معرفی شوند.