سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

عملیات وعده صادق ۲ گوشه‌ای از توان ایران و ناتوانی صهیونیست‌ها را نشان داد

باشگاه خبرنگاران | سیاسی | جمعه، 13 مهر 1403 - 06:06
نماینده مجلس گفت: با عملیات وعده صادق ۲ توانستیم گوشه‌ای از توان خود و ناتوانی صهیونیست‌ها را به‌طور همزمان نشان دهیم.
وعده،عمليات،صادق،اسلام،اسلامي،نگاه،مجلس

محمدقسیم عثمانی عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان درباره عملیات وعده صادق ۲ گفت: مردم ایران و همه ملت‌های آزاده جهان انتظار متفاوتی از کشورمان و نگاه استراتژیک نظام در مقابله با زور، سلطه و تجاوز دارند.
وی اظهار کرد: کاسه صبر ملت ایران لبریز شد و عملیات وعده صادق ۲ به نتیجه رسید و کاری کردیم که هم توان خودمان را به رخ دشمنان بکشیم و هم ناتوانی اسرائیل را نشان دهیم تا درس عبرتی شود که دیگر پای خود را از گلیم خود بیرون‌تر نگذارند.
نماینده مردم بوکان در مجلس تاکید کرد: با عملیات وعده صادق ۲ توانستیم گوشه‌ای از توان خود و ناتوانی صهیونیست‌ها را به‌طور همزمان نشان دهیم که درس عبرتی می‌شود برای آنها تا دیگر از این غلط‌ها نکنند.
عثمانی اظهار کرد: کشور‌های مسلمان اگر براساس نگاه اسلامی و قرآنی نگاه کنند باید از عملیات وعده صادق ۲ حمایت کنند و در همین جهت حرکت کنند، اما کشوری که اسلامش براساس آموزه‌های اسلام ناب نباشد و اسلام آمریکایی باشد اسلام در آن کشور منفعل می‌شود لذا نمی‌توان از آنها انتظاری داشت.
سخنگوی کمیسیون تدوین آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی گفت: عملیات وعده صاق ۲ آزمایشی برای کشور‌های اسلامی است که در چنین موضوعی که موضوع اسلام، بشریت و دفاع از حق مظلوم است باید ببینیم چه موضعی خواهند داشت و کشور‌ها در این زمینه محک خوبی می‌خورند.