سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

عملیات «وعده صادق ۲» هیمنه پوشالی اسرائیل را درهم شکست

مهر | استان‌ها | جمعه، 13 مهر 1403 - 08:58
فومن- فرماندار فومن با بیان اینکه عملیات «وعده صادق ۲» هیمنه پوشالی اسرائیل را درهم شکست، گفت: این پاسخ کوبنده پوشالی بودن گنبد آهنین رژیم اشغالگر قدس را اثبات کرد.
رژيم،مسلح،عمليات،اسرائيل،نيروهاي،ايران،پوشالي،غاصب

فرامرز مرجانی در گفت و گو با خبرنگار مهر با تبریک عملیات نیروهای مسلح جمهوری اسلامی علیه رژیم اشغالگر قدس و هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: در حفظ عزت و دفاع مشروع از تمامیت ارضی کشور با هیچ فردی تعارف نخواهیم داشت.
وی با بیان اینکه عملیات وعده صادق ۲ را گوشه‌ای از نمایش اقتدار نیروهای مسلح ایران بوده است، افزود: بی شک دشمن غاصب و کودک‌کش و جعلی اسرائیل و حامیانش می‌دانند که در صورت هر اشتباهی پاسخی به مراتب کوبنده‌تر دریافت خواهند کرد.
مرجانی با تاکید بر اینکه عملیات «وعده صادق ۲» هیمنه پوشالی اسرائیل را درهم شکست، اضافه کرد: این پاسخ کوبنده پوشالی بودن گنبد آهنین و سایر سامانه‌های دفاعی رژیم اشغالگر قدس را اثبات کرد.
وی با بیان اینکه با این اقدام نیروهای مسلح ایران، رژیم غاصب دیگر جرأت دست درازی به تمامیت ارضی کشورمان را نخواهد داشت، گفت: اگر هم حماقت کنند این بار اسرائیل از صفحه روزگار حذف خواهد شد.
فرماندار فومن با اشاره به اینکه ایران همواره حامی مظلومان در اقصی نقاط جهان بوده است، تصریح کرد: شهید سید حسن نصرالله سالیان سال رژیم صهیونیستی را زمین‌گیر کرده بود، به برکت خون این شهید و شهدای انقلاب رژیم صهیونیستی سرنگون خواهد شد.