سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

رفع چالش‌های تولید از اولویت‌های کاری نفت و گاز پارس

مهر | اقتصادی | جمعه، 13 مهر 1403 - 10:40
مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس گفت: نگاه ویژه وزارت نفت در زمینه تأمین حداکثری گاز و کمک به رفع ناترازی انرژی در کشور به این شرکت بزرگ تولیدی و توسعه‌ای است.
شركت،نفت،كشور،گاز،پارس،توليد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شرکت نفت و گاز پارس، تورج دهقانی در نخستین سفر کاری خود به پارس جنوبی با اشاره به وظیفه بزرگ تولید بیشترین حجم گاز کشور به همت کارکنان این شرکت گفت: هیچ تکلیف و وظیفه‌ای، مهم‌تر از تولید حداکثری گاز نیست.
توجه و نگاه وزارت نفت، شرکت ملی نفت ایران و مسئولان کشور برای تأمین پایدار انرژی در کشور به این شرکت بزرگ تولیدی و توسعه‌ای است، اگر چه مشکلاتی که در زمینه ناترازی انرژی در کشور وجود دارد، نیازمند تدابیر ویژه و همکاری مسئولان، مردم و سایر دستگاه‌هاست.
مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس تحقق تولید ۷۰ درصد گاز کشور به همت کارکنان را موضوعی تعیین‌کننده در اقتصاد و انرژی کشور توصیف کرد و افزود: این وظیفه بر دوش همه ما و به‌ویژه همکاران سکوهای گازی پارس جنوبی است.
دهقانی ضرورت توجه به چالش‌ها و مشکلات حوزه عملیات تولید را از اولویت‌های کاری خود برشمرد و گفت: خوشبختانه مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران نیز از بدنه عملیاتی شرکت ملی نفت و دارای تجربه و تخصص بالا در حوزه فراساحل است و با بهره‌گیری از راهکارها و دیدگاه‌های کمک‌رسان او، موضوعات و چالش‌های مختلف این حوزه را پیگیری خواهیم کرد.