سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

آماده باش تیم های امدادی هلال احمر 8 استان درپی بارندگی

تسنیم | اجتماعی و حوادث | جمعه، 13 مهر 1403 - 10:52
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور، از آماده باش کامل تیم های امدادی وعملیاتی هلال احمر 8 استان درپی هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی خبر داد.
احمر،مخاطره،جمعيت،امدادي،ارتفاعات،هلال،امداد

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، بابک محمودی اظهار کرد: با توجه به هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی مبنی بر مخاطره رگبار شدید باران، رعد و برق، احتمال تگرگ، وزش باد شدید موقتی و در ارتفاعات احتمال بارش برف، تیم‌های امدادی و عملیاتی جمعیت هلال‌ احمر در 8 استان کشور به حالت آماده‌باش کامل درآمدند.
وی افزود: بر همین اساس از امروز جمعه استان‌های مازندران، گلستان، خراسان شمالی و شمال استان خراسان رضوی این مخاطره پیش‌بینی می‌شود.
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور اظهار کرد: روز شنبه نیز استان‌های گیلان، مازندران، غرب گلستان، ارتفاعات و دامنه در شمال استان‌های سمنان، تهران و البرز این پدیده پیش‌بینی شده است.
وی با بیان اینکه تیم‌های امدادی و عملیاتی هلال‌ احمر متشکل از امدادگران و نجاتگران‌ در این استان‌ها به حالت آماده‌باش درآمده‌اند، گفت: شهروندان از توقف و استقرار در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری کنند و در صورت بروز هرگونه مخاطره با شماره تلفن 112 ندای امداد و نجات جمعیت هلال احمر تماس حاصل کنند.
انتهای پیام/