سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

حضور مردم اصفهان در نماز دشمن‌شکن جمعه تهران+فیلم - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | جمعه، 13 مهر 1403 - 10:52
مردم اصفهان برای شرکت در نماز جمعه تهران به امامت حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) به تهران رفتند.
نماز،جمعه،اصفهان،تسنيم،امامت،نصف،رهبر

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، نماز دشمن شکن جمعه امروز اتفاقی است که باز هم مردم نصف جهان خود را از آن بی نصیب نکردند و در حرکتی خود خوش برای شرکت در این نماز جمعه به امامت رهبر خود راهی شدند.
اقشار مختلف مردم نصف جهان، پیر و جوان، زن و مرد، کودک و نوجوان و حتی دانشجویان خارجی به تهران رفتند برای آنکه باز هم از بی اثری مکرهای دشمن بزرگ، آمریکای جنایتکار و اسرائیل کودک کش بگویند.
مردم اصفهان به عشق تازه کردن دیدارها و پیمان بستن با رهبر خود راهی شدند آنها شرکت در این نماز جمعه را تایید یاوه گویی دشمنان می دانند و اثبات پیروی از رهبر خود می دانند.
محمد صادقی، یکی از فعالان فرهنگی در این خصوص به خبرنگار تسنیم گفت: پس از اینکه مردم اصفهان متوجه شدند که نماز جمعه این هفته به امامت مقام معظم رهبری است درخواست هایی در خصوص اعزام به تهران مطرح کردند.
در این خصوص با مجموعه های فرهنگی و پایگاه های بسیج جلسه ای داشتیم و امکانی آماده کردیم که ازمناطق 15 گانه شهر اصفهان و مساجد و پایگاه های بسیج و مصلی شهر اصفهان ثبت نام کنند.
به گزارش تسنیم، حدود 150 اتوبوس از نصف جهان برای نماز جمعه به امامت مقام معظم رهبری به تهران اعزام شدند.
انتهای پیام/163