سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

نمایشگاه ملی «فن‌نما» رویدادی بزرگ در حوزه فناوری است

مهر | استان‌ها | جمعه، 13 مهر 1403 - 10:52
اصفهان- مدیرعامل مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق و نماینده فن بازار ایران در حوزه فناوری‌های نرم گفت: نمایشگاه ملی «فن‌نما» رویدادی بزرگ در حوزه فناوری برای حل چالش‌های شهری است.
فناوري،نوآوري،ملي،فن،پيچيده،رفع،نمايشگاه،شهري،خلاقيت،مهر

حجت‌الاسلام و المسلمین محمد قطبی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه یکی از نیازهای امروز حل چالش‌های پیچیده شهری است، اظهار داشت: با توجه به گسترش انواع فناوری در جهان، رفع این چالش‌های پیچیده نیازمند ابتکار، نوآوری، ابداع و فناوری است.
وی خاطرنشان کرد: شرکت‌های دانش بنیان و فن آور در سراسر دنیا تلاش می‌کنند که به کمک علم و فناوری چالش‌های پیچیده را رفع کنند.
مدیرعامل مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق و نماینده فن بازار ایران در حوزه فناوری‌های نرم افزود: امروز به شدت نیازمند این هستیم که بین نهادها و صنایعی که مساله و چالش دارند با شرکت‌های دانش بنیانی که فناوری برای حل چالش دارند تبادلی ایجاد کنیم که این مسائل حل و فصل شود.
حجت‌الاسلام قطبی ابراز داشت: شهرداری اصفهان این تلاش را انجام داده و نمایشگاه فناوری و نوآوری (فن‌نما) را برپا کرده که امسال دومین سال برگزاری آن است.
وی ادامه داد: نمایشگاه فن‌نما فرصتی ایجاد می‌کند که شرکت‌های دانش بنیان ملی و بین المللی در اصفهان حضور پیدا کنند و از نزدیک با مسائل پیچیده شهری این دیار آشنا شوند و برای رفع آن‌ها به روش عالمانه و اتکای به علم و فناوری اقدام کنند.
مدیرعامل مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق و نماینده فن بازار ایران در حوزه فناوری‌های نرم اضافه کرد: نمایشگاه ملی فن‌نما یک رویداد بزرگ بوده و امید است تداوم پیدا کند و سال‌های آتی در سطح بین المللی برگزار شود تا برای رفع نیازهای شهری در سطحی گسترده‌تر کمک کند.
به گزارش خبرنگار مهر، دومین دوره نمایشگاه ملی فن‌نما از روز دهم مهرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی اصفهان در حال برگزاری است و عصر امروز جمعه ۱۳ مهر به کار خود پایان می‌دهد.
فن نما امسال پذیرای متخصصان و فناوران در حوزه‌های محیط زیست، کشاورزی و امنیت غذایی، ساختمان و صنایع وابسته، نفت، گاز و پتروشیمی، فولاد و صنایع وابسته، سلامت و فناوری‌های زیستی، هوش مصنوعی، نوآوری و خلاقیت مدیریت شهری (شهر هوشمند)، انرژی در فضایی به وسعت ۹ هزار متر مربع بوده است.