سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

حزب‌ الله ساقط شدنی و از هم پاشیدنی نیست

تسنیم | استان‌ها | جمعه، 13 مهر 1403 - 10:53
نماینده سابق ولی فقیه در سوریه، گفت:دشمن بداند حزب الله ساقط شدنی و از هم پاشیدنی نیست و  عملیات وعده صادق 2 تحقیر دشمن بود.
انسان،مخلص،نصرالله،سيد،اخلاص،رضوي،حسن،اشكذري،بركت،طباطبايي،ن ...

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، آیت الله سید ابوالفضل طباطبایی اشکذری شامگاه پنجشنبه در آیین بزرگداشت دبیرکل حزب الله لبنان در حرم مطهر رضوی ضمن تسلیت به مجاهدان جبهه مقاومت لبنان، غزه و فلسطین و تقدیر از نیروهای مسلح کشورمان که دل ملت را شاد کردند، اظهار داشت: دشمن بداند حزب الله ساقط شدنی و از هم پاشیدنی نیست و عملیات وعده صادق 2 تحقیر دشمن بود.
وی جهاد را از جمله ارزش‌های والای انسانی برشمرد و گفت: به فرموده امیرمومنان علی(ع)،«جهاد دری از درهای بهشت است که خداوند آن را به روی اولیای خاص خود گشوده است»؛ ارزش‌های انسانی بسیار فراوان است و مجاهدت، تقوا، اخلاص، خیرات و صدقات و علم‌آموزی از جمله این ارزشها است.
نماینده سابق ولی‌فقیه در سوریه، افزود: وقتی اخلاص باشد انسان از غیر خدا تهی می‌شود و ویژگی مهمی که یک انسان مخلص دارد این است که، رشد می‌یابد و از بن بست خارج می‌شود، انسان مخلص هیچ‌گاه از فضل الهی ناامید نمی‌شود و حیات و ممات او با برکت است.
طباطبایی اشکذری، خاطرنشان کرد: چیزی که موجب شد حاج قاسم سلیمانی و سید حسن نصرالله، عمری سراسر با برکت داشته باشند همین اخلاص بود.
نماینده سابق ولی‌فقیه در سوریه اضافه کرد: برکت اخلاص در این است که انسان هرگز احساس ناتوانی و ضعف نمی‌کند و به قدرت و قوت معنوی و مادی دست می‌یابد، همچون شهیدان حاج قاسم سلیمانی و سید حسن نصرالله که مرد عمل بودند و تمام توانایی و قدرت خود را به منصه ظهور گذاشتند و هیچ‌گاه از خود ضعف نشان ندادند.
وی بیان کرد: انسان مخلص خود را نمی‌بیند، بلکه خدا را می‌بیند شهید سید حسن نصرالله از جمله این انسان‌های مخلص بود.
وی هیچگاه از خودش نمی‌گفت و همه پیروزی‌ها را به رهبر معظم انقلاب نسبت می‌داد؛ انسان مخلص هرگز ناتوان و ناامید نمی‌شود و نمی‌ترسد.
طباطبایی اشکذری ادامه داد: نصرالله شاگرد مکتب امامین انقلاب بود و خود را سرباز رهبر معظم انقلاب می‌دانست.
گفتنی است، به مناسبت شهادت سیدالشهدای مقاومت، حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن نصرالله شب گذشته از سوی تولیت آستان قدس رضوی، نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان رضوی و شورای عالی حوزه علمیه خراسان، مراسم بزرگداشتی در حرم مطهر رضوی برگزار شد؛ در این مراسم معنوی، جعفر ملائکه و سیدرضا نریمانی، مداحان و ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت(ع) به نوحه‌خوانی وذکر مصیبت پرداختند.
انتهای پیام/282/