سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

افزایش 10 درصدی تماس با پلیس 110 در استان کرمان

تسنیم | استان‌ها | جمعه، 13 مهر 1403 - 12:52
فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به افزایش 10 درصدی تماس با پلیس 110، گفت: بیش از یک میلیون و 127 هزار تماس با پلیس 110 کرمان گرفته شده است.
پليس،كرمان،انتظامي،استان،اسلامي،110،تماس،اشاره،فرشيد،فوريتي، ...

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، سردار ناصر فرشید، ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه در مصلی بزرگ امام علی (ع) شهر کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان، اظهار داشت: خدا را شاکریم که توفیق خدمتگزاری در لباس مقدس سربازی به مردم میهن اسلامی را نصیبمان کرده است و برای همه سربازان اسلام از سپاه و ارتش و نیروی انتظامی آرزوی سلامتی و موفقیت دارم.
وی با بیان اینکه سپاه پاسداران با عملیات غرورآفرین وعده صادق 2 به جهانیان ثابت کرد که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یک نظام اسلامی است، گفت: شهادت سیدحسن نصرالله اگر چه ما را داغدار کرد اما ثمره این شهادت نصر و پیروزی خواهد بود.
فرمانده انتظامی استان کرمان، با تبریک هفته نیروی انتظامی، افزود: شعار امسال هفته پلیس «پلیس هوشمند، مردم قانون‌مدار» است و پلیس در جای جای کشور اسلامی خود را خدمتگزار مردم می‌داند و از نقطه صفر مرزی تا عمق کشور افتخار خدمتگزاری به مردم عزیز را دارد.
وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد فراجا، گفت: مقام معظم رهبری در این باره می‌فرماید نیروی انتظامی تنها سازمانی است که بیشترین ارتباط را با مردم دارد و امیدواریم که رهرو صدیق راه شهدا باشیم.
فرشید، با بیان اینکه امنیت وظیفه همگانی است و امام خمینی (ره) فرمود مسئله امنیت، مسئله بسیار ارزشمندی است که همه ما و همه کشور به آن مکلف هستیم، ادامه داد: امنیت اتفاقی نیست و هر لحظه باید برای آن کار کرد.
وی با ارائه گزارشی از عملکرد پلیس طی سال گذشته، عنوان کرد: یکی از ماموریت‌های مهم پلیس، اجرای ماموریت‌های فوریتی در پلیس 110 است البته بعضی از خواسته‌های مردم حالت فوریتی ندارد و پلیس بر اساس فوریتی بودن آن مشکل اقدام می‌کند.
فرمانده انتظامی استان کرمان، با اشاره به اینکه از ابتدای امسال بیش از یک میلیون و 127 هزار تماس با پلیس 110 کرمان گرفته شده که میانگین روزانه بیش از 5 هزار و 700 تماس بوده است، بیان کرد: تماس با پلیس 110 در کرمان 10 درصد افزایش پیدا کرده است و به صورت میانگین روزانه بیش از 2 هزار و100 تماس با پلیس 110 عملیاتی شده است.
وی با بیان اینکه در این مدت بیش از 18 تن انواع مواد مخدر در استان کرمان کشف و ضبط شده است، افزود: بیش از 5 هزار خرده فروش مواد مخدر دستگیر و به مراجع قضایی سپرده شدند و بیش از 6 هزار و 600 معتاد متجاهر از سطح شهرها جمع‌آوری و برای درمان تحویل مراجع مربوطه شده است.
سردار فرشید، با اشاره به اینکه سپاه و بسیج در ماموریت‌های پلیس با ما همراه و همدل است و از این جایگاه از آنها تشکر می‌کنم، گفت: با کاهش 11 درصدی سرقت‌ها در استان کرمان مواجه هستیم که از همکاری همه مردم در پیشگیری از سرقت و دستگاه‌های مربوطه تشکر می‌کنم.
وی با بیان اینکه بیش از 600 نفر از ابتدای امسال در تصادفات استان جان خود را از دست دادند که ناراحت کننده است، ادامه داد: بیش از 500 دستگاه خودرو و موتورسیکلت که اقدام به جابه‌جایی اتباع بیگانه غیرمجاز می‌کردند توقیف شده است.
فرمانده انتظامی استان کرمان، با اشاره به اینکه جرائم در فضای مجازی و سایبری 21 درصد افزایش پیدا کرده است، بیان کرد: در حوزه جلوگیری و پیشگیری از جرائم فضای مجازی و سایبری هوشیاری مردم را می‌طلبد.
انتهای پیام/511/