سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

راه مبارک مجاهدت سید حسن نصرالله در مبارزه با آمریکا ادامه دارد

مهر | استان‌ها | جمعه، 13 مهر 1403 - 14:41
ایلام- امام جمعه ایلام گفت: راه مبارک مجاهدت سید حسن نصرالله در مبارزه با آمریکا و رژیم صهیونیستی ادامه دارد.
اسلام،رژيم،جمعه،غاصب،ايلام،اسلامي،تبار،كريمي،الاسلام،مسلمانا ...

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار در خطبه‌های نماز جمعه ایلام اظهار کرد: ما در مقابل دشمنی قرار گرفته‌ایم که با تبلیغات دروغین خود، چنگ و دندان را برای مرعوب کردن مسلمانان نشان می‌داد و امروز مورد خشم و نفرت اسلام، مسلمانان و آزادیخواهان جهان قرار دارد.
امام جمعه ایلام یادآور شد: سید حسن نصرالله گفت که اگر هزار بار ما را بکشند، پیکر ما را آتش بزنند و خاکستر ما را بر باد دهند، دست از یاری جمهوری اسلامی و دفاع از اسلام بر نمی‌داریم.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با تاکید بر اینکه ولایتمداری و ولایت پذیری رمز پیروزی در مقابل دشمنان نظام و اسلام است، گفت: شهید سید حسن نصرالله ولایتمدار بود و در راه سید و سالار شهیدان قدم بر می‌داشت.
وی با اشاره به اجرای عملیات‌های وعده صادق یک و ۲ دلاورمردان غیور سپاه اسلام، گفت: در اجرای این ۲ عملیات گوشه‌ای از قدرت سپاه و رزمندگان اسلام به رژیم صهیونیستی و حامیان آن نشان داده شد.
حجت الاسلام کریمی تبار با تاکید بر اینکه اعتماد به آمریکا و اذناب آن خسارت‌های جبران ناپذیری دارد، افزود: مسئولان ما گوش به فرمان ولی فقیه زمان و رهبر معظم انقلاب اسلامی باشند که فرمودند عملیات وعده صادق ۲ کمترین مجازات برای جنایت‌های حیرت آور رژیم صهیونیستی بود و در انجام وظیفه خود، نه تعلل می‌کنیم و نه شتاب زده می‌شویم و آنچه لازم است در وقت خود انجام می‌شود.
حجت الاسلام کریمی تبار گفت: همینه پوشالی آمریکا و اسرائیل برای انسان‌های آزادیخواه جهان و مسلمانان که خدا را به عنوان تکیه گاه دارند، فرو ریخته و آینده قدس آزادی از چنگال رژیم غاصب و کودک کش صهیونیست است.
امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه مردم دنیا امروز از تبلیغات، فریب و نیرنگ رژیم غاصب اسرائیل آگاه شده‌اند، افزود: این رژیم غاصب یک سال است که مردم مظلوم غزه و فلسطین را می‌کشد اما به هیچکدام از اهدافش نرسیده است و نتوانسته اسرای خود را آزاد کند و حماس را نابود کند و یا مردم ساکن غزه را آواره و به تصرف خود درآورد.
وی با اشاره به اینکه آمریکا در مقابل اقتدار ایران اسلامی زانو زده است و قادر به دفاع از رژیم غاصب اسرائیل نیست، امروز قدرت اسلام بالاست، وقتی صهیونیست‌ها رجز خوانی کردند، رهبر مقتدر شجاع و مقتدر ایران اسلامی در جمع نخبگان اعلام کرد که نماز جمعه حضور می‌یابد و این قدرت و عظمت اسلام را نشان داد.