سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

تضعیف پلیس در جامعه ظلم به مردم است

مهر | استان‌ها | جمعه، 13 مهر 1403 - 14:47
بندرعباس - امام جمعه سیریک با تاکید بر لزدم حفظ حرمت پلیس در جامعه گفت: تضعیف پلیس در جامعه ظلم به مردم است.
امام،زمان،منتظران،عج،غيبت،ظهور،عصر،سيريك

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محسن سالاری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سیریک اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران ظهور پیدا کرد تا اینکه زمینه و بسترسازی ظهور حضرت بقیه الاعظم، امام زمان (عج) در جهان باشد، و امروز این پرچم در جهان برافراشته است.
وی با اشاره به اینکه منتظران در عصر غیبت وظایفی دارند، افزود: انتظار فرج و ظهور امام زمان (عج) اولین وظیفه منتظران در عصر غیبت پس از خداباوری و امام شناسی است.
سالاری با بیان اینکه بعد از امام شناسی وظیفه بعدی منتظران در عصر غیبت مجاهدت در راه خدا است، تصریح کرد: خداباوری تنها یک باور قلبی نیست بلکه در میدان عمل نیز باید مجاهد در راه خدا باشیم و هر جا که لازم باشد حاضر و همیشه در حال آماده باش به ایفای نقش در میدان بپردازیم.
وی بیان کرد: رشد معنویت و اجرای عدالت در زمان غیبت امام زمان (عج) از دیگر وظایفی است که منتظران باید نسبت به آن اهتمام داشته باشند و روز به روز برای افزایش معرفت نسبت به امام زمان (عج) اقدام کنند.
امام جمعه سیریک در ادامه با تاکید بر لزوم حفظ حرمت پلیس در جامعه خاطر نشان کرد: تضعیف نیروی انتظامی به عنوان ارکان اصلی برقراری نظم در جامعه ظلم به مردم است و امروز با تضعیف پلیس و مرزبان امری مذمت شده و برابر است که موجب پرو کردن قاچاقچیان و سوداگران سوخت قاچاق می‌شود.