سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

وعده صادق 2 چهره خاورمیانه را تغییر داد

تسنیم | استان‌ها | جمعه، 13 مهر 1403 - 14:52
امام جمعه کاشان ضمن اشاره به عملیات وعده صادق 2 گفت: وعده صادق 2 چهره خاورمیانه را تغییر داد.
جمعه،كاشان،نماز،امام،صادق،وعده،شهادت،انتظامي،اسلامي،صبر،نيرو ...

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدسعید حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کاشان ضمن اشاره به حکمت 67 نهج‌البلاغه اظهار داشت: اگر کار کم ما بااخلاص باشد خداوند متعال آن را پرورش می‌دهد و اجر و ثواب بزرگی خداوند برای آن در نظر می‌گیرد.
وی ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی افزود: مبارزه با اشرار، قاچاقچیان و اوباش از جمله رسالت‌های نیروی انتظامی است و هر کدام از عوامل انتظامی با توجه به اضطراب‌پذیری آنان استرس را به منزل منتقل می‌کنند.
امام جمعه کاشان ضمن اشاره به برگزاری مراسم قالیشویان خاطرنشان کرد: حقیقتا مردم سال 113 کاشان گردن همه مردم ایران حق دارند و همین مردم در آن زمان در غبار فتنه از امام معصوم برای هدایت خود نماینده درخواست کردند و امام باقر نیز مردم کاشان را تکریم کردند.
وی گفت: مردم کاشان برای تشییع پیکر مطهر امامزاده علی بن باقر نفیس‌ترین کالای خود یعنی فرش را برای تشییع پیکر مطهر آن حضرت استفاده کردند.
حجت‌الاسلام حسینی ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت سیدحسن نصرالله تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند به دلیل شهادت سیدحسن نصرالله عزادار هستیم در حالی که جبهه کفر نابودی اسلام را برنامه‌ریزی کرده است و امام راحل با بصیرت الهی تشخیص دادند که آمریکا شیطان بزرگ است و با تدابیر اتخاذ شده حزب‌الله تشکیل شد و نقشه‌های رژیم صهیونیستی با تشکیل حزب‌الله نقش بر آب شد.
وی با بیان اینکه حدود 50 هزار نفر از مردم غزه به شهادت رسیدند، تاکید کرد: وعده صادق 2 حقیقتا اعجاز بود به نحوی که رادارهایی از سوی آمریکا به اسرائیل داد که یک هزار موشک را قادر بود تا رهگیری کند اما با تدابیر صورت گرفته بالای 90 درصد موشک‌ها به هدف اصابت کرد.
نماینده ولی فقیه در کاشان ضمن تشریح اهداف سپاه پاسداران در وعده صادق 2 افزود: عملیات وعده صادق 2 چهره خاورمیانه را برای همیشه تغییر داد و اگر اقدامی علیه جمهوری اسلامی صورت پذیرد باید هزینه سنگینی را بپردازد و خود را آماده دریافت مشت‌های پولادین و گره کرده کند.
وی ضمن اشاره به شجاعت رهبر معظم انقلاب بعد از اجرای عملیات وعده صادق 2 خاطرنشان کرد: امروز رهبر معظم انقلاب برخلاف اینکه به ایشان مشورت دادند تا خطبه‌های نماز جمعه تهران را قرائت نکنند، اما با اقتدار و صلابت نماز جمعه تهران را اقامه و خطبه‌ها را ایراد کردند.
اسرائیل منطقی جز ترور ندارد
به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردستان، حجت‌الاسلام حسن دهشیری در خطبه‌‌های نماز جمعه اردستان اظهار داشت: در هفتمین روز شهادت سید مقاومت و سالگرد طوفان‌الاقصی قرار داریم و شاهد جنایت‌های صهیونیست‌ها در این چند روز بوده‌ایم و هر کدام از یکدیگر خونخوارتر هستند و زن و مرد و کودک و کوچک و بزرگ را می‌کشند و ساختمان‌ها را تخریب می‌کنند.
وی افزود: صهیونیست‌ها 32 سال در پی ترور شهید سید حسن نصراله بودند و نتوانسته بودند در این راه نتیجه بگیرند و نهایتا با موضوع نفوذ و تخریب ساختمان و بمب‌های یک تنی وی و همراهان را به شهادت برسانند و ادعا می‌کنند که انسانیت از یهود است و این‌ها می‌خواهند نجات‌بخش باشند کسانی که منطقی جز ترور ندارند و کشتن برایشان لذت‌بخش است و بر مردم گناه غزه بمب می‌ریزند و 42 هزار نفر تاکنون کشته‌اند که بیش از 17 هزار نفر آنان کودک هستند.
امام جمعه اردستان گفت: تهدیدات اسرائیل را برای مردم شاهد بودیم اما ملت رشید ایران با سبقت از یکدیگر به نماز جمعه آمدند و شجاعت و ایستادگی خود را در حمایت از ولایت و نظام نشان دادند و اعلام حمایت خود را از جبهه مقاومت هم نشان دادند و تقابل حق و باطل همیشه بوده و قرآن مشخص کرده که حق با چه کسی است و سرنوشت قطعی این است که حق پیروز است و می‌گویند هرکه زور دارد ماندگاری بیشتر دارد که هرگز چنین نیست و حق پیروز است.
حجت‌الاسلام دهشیری تاکید کرد: ملت مظلوم فلسطین محتاج بوده لذا نمارگزاران کمک‌های خود را تحویل هلال احمر دهند تا شاهد پیروزی جبهه مقاوت باشیم و امروز تا 19 مهر هفته انتظامی است که آن را تبریک گفته و خدمات آن‌ها را ارج می‌نهیم که در همه جا حضور دارند و موجبات امنیت را برای کشور انجام می‌دهند و مظلومانه و با نیروی کم کارهای بزرگی انجام می‌دهند که توقع است مسئولان استانی به آن‌ها کمک کنند.
مسلمانان کیان کشورهای اسلامی را حفظ کنند
به گزارش خبرگزاری تسنیم از نطنز، حجت‌الاسلام علی اصغر عقیلی در خطبه‌های نماز جمعه بادرود با تبریک عملیات موشکی وعده صادق 2 اظهار داشت: قرآن چهار وظیفه برای انسان‌های مسلمان که در یک جنگ با دشمن قرار دارند، معین کرده است که در مقابل سختی‌ها و ناملایمات اهل صبر و ایستادگی باشید.
امام جمعه بادرود تاکید کرد: علاوه بر اینکه اهل صبر باشد باید دست در دست هم متحد در مقابل دشمن اهل صبر باشید و قابل نفوذ نباشد و مرزهای کشورهای اسلامی و سرزمین‌های اسلامی باید مراقبت صورت بگیرید و همه مسلمین با صبر هرچه تمام‌تر همه کیان کشورهای اسلامی را حفظ کنند.
وی با بیان اینکه مرز همه واحد است و باید همه ما این وظایف احساس کنیم و همه آن‌ها در سایه تقوای الهی حاصل می‌شود، گفت: نیروی انتظامی در خدمت مردم در کنار مردم هستند و مردم ما باید به این نیروها افتخار و به آن‌ها اعتماد کنند.
انتهای پیام/801