سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

رژیم صهیونیستی منطقی جز ترور نمی‌شناسد

مهر | استان‌ها | جمعه، 13 مهر 1403 - 14:53
اردستان-امام‌جمعه اردستان گفت: رژیم صهیونیستی منطقی جز ترور را نمی‌شناسد و به آن افتخار می‌کند.
دهشيري،اردستان،روز،صهيونيستي،سيد،مهر،جمعه،رژيم،امام،شجاعت،مظ ...

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه‌های نمازجمعه اردستان اظهار داشت: تقواداری و خداترسی زمینه‌ساز انجام کارهای خیر است که امید می‌رود انسان‌ها تلاش کنند تا جزو این گروه از افراد باشند.
وی با بیان اینکه نیکی و خدمت به افراد توان یاب اجر مضاعف دارد و ارزشمند است، افزود: همه افراد از سلامت کامل برخوردار نیستند عده‌ای جسم ناقص دارند و برخی نیز از لحاظ روحی مشکل دارند امتحان الهی این افراد متفاوت است و به وسیله سلب سلامت آنان انجام می‌شود.
امام جمعه اردستان خاطرنشان کرد: هفت روز از شهادت سید حسن نصرالله می‌گذرد، جنایات رژیم صهیونیستی همچنان ادامه دارد مردم مظلوم غزه و فلسطین را کشته همچنین ساختمان‌ها و بیمارستان‌ها را در این مناطق ویران می‌کنند.
دهشیری تصریح کرد: ۳۲ سال بود که در صدد ترور سید مقاومت بودند، حزب الله تمام‌شدنی نیست چرا که وابستگی به خدا دارد حزب الله به کسی می‌گویند که تمام توجه او به خدا است و شهامت و شجاعت خود را از خدا می‌داند.
وی بیان کرد: عامل نفوذی و شیاطین به کمک آمدند و با ریختن ۸۵ تن بمب، ساختمان‌ها ویران شده و این سید مقاومت، دیگر همراهان و سردار نیلفروشان را به شهادت رساندند، رژیم صهیونیستی منطقی جز ترور را نمی‌شناسد و به آن افتخار می‌کند.
امام جمعه اردستان ادامه داد: رژیم صهیونیستی بر روی مردم بی‌گناه غزه یک سال است که بمب می‌ریزد و ۴۲ هزار نفر کشته که حدود ۱۷ هزار نفر کودک هستند و اخیراً نیز شیعیان لبنان را می‌کشند.
دهشیری اضافه کرد: شاهد سکوت معنادار سازمان ملل و شورای امنیت هستیم که این همه جنایات را می‌بینند و حرفی نمی‌زنند.
وی خاطرنشان کرد: با وجود تهدیدات رژیم صهیونیستی رهبری با شجاعت و صلابت در نمازجمعه تهران حضور می‌یابد، از ساعت پنج صبح جمعیت بسیاری از مردم در مصلی تهران می‌آیند و مردم می‌گویند که ما هستیم.
امام جمعه اردستان تصریح کرد: مردم ایران در وسط میدان آمدند که این نشان دهنده شجاعت است و آمدند تا از ولی خود دستور و فرمان را بشنوند.
دهشیری گفت: هنگامی که شهادت این سید مقاومت اعلام می‌شود، کشورهای مختلف عزای عمومی اعلام می‌کنند و رهبری نیز بیان کردند که شخصیت والایی از دست داده شده و رهبر انقلاب بر عزاداری برای ایشان تاکید می‌کند.
وی تاکید کرد: ملت مظلوم فلسطین و لبنان نیازمند کمک هستند هلال احمر نهادی بین المللی است که کمک‌های نقدی و غیرنقدی را برای کمک به این مردم مظلوم جمع آوری می‌کند.
امام جمعه اردستان با اشاره به روز نیروی انتظامی و آغاز هفته فراجا، گفت: خدمات این نیرو را ارج نهاده، جامعه باید برخوردار از انتظام و امنیت باشد، از امتیازات این نیرو این است که در همه جا حضور آنان مشهود است و در مبارزه با اشرار و مقابله با ناهنجاری‌ها حضور دارند.
دهشیری یادآور شد: ۱۴ مهر روز دامپزشکی است خدمات این اداره قابل ارزش بوده و ۱۶ مهر روز جهانی کودک است که امید می‌رود کودکان در مسیر اسلام و تشیع قرار گیرند، ۱۷ مهر نیز روز جهانی پست است