سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

عملیات وعده صادق ۲ هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را شکست

مهر | استان‌ها | جمعه، 13 مهر 1403 - 16:24
لامرد- امام جمعه لامرد با اشاره به عملیات غرورآفرین وعده صادق ۲ گفت: این عملیات بزرگ هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را شکست.
لامرد،صهيونيستي،جبهه،مقاومت،صادق،وعده،الاسلام،حجت،رژيم،عمليا ...

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدجواد آزاد امام جمعه لامرد در خطبه‌های این هفته لامرد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جبهه مقاومت بویژه سیدحسن نصرالله دبیرکل جنبش حزب الله لبنان به پیام مقام معظم رهبری که فرض است مسلمانان حزب الله لبنان را در مقابل رژیم صهیونیستی حمایت و یاری کنند اشاره کرد و گفت: حکم جهاد عمومی از سوی رهبر معظم انقلاب شاخه‌هایی دارد که ولی فقیه و امام مسلمین بیان فرمودند و هر کس با توان و شرایط مالی که دارد بر او واجب است که کمک و حمایت کند.
وی ادامه: همه باید در عرصه رسانه‌ای حضوری فعال در حمایت از جبهه مقاومت داشت و کسانی که شرایط برای آنها در زمینه جانی همانند نیروهای نظامی و مسلح وجود دارد در تمامی کشورهای مختلف آمادگی داشته باشند که الحمدالله پای کارند.
حجت الاسلام آزاد افزود: همه باید جبهه مقاومت را در تمامی زمینه‌ها تقویت کنند و رهبری بر بسته شدن شریان‌های اقتصادی دشمن همیشه تاکید داشته‌اند که این مهم باید صورت پذیرد.
وی ادامه داد: باید اسرائیل خبیث را تحریم کرد و ما در عرصه رسانه‌ای و سایبری مختلف از وسایل دشمن استفاده می‌کنیم و در لبنان دیدیم که چه اتفاق تلخی رقم خورد و استفاده از همین فضای رسانه‌ای چه تلفات مالی و جانی گرفت و باید در ابزار صهیونیستی تدبیر و جایگزین کرد.
امام جمعه لامرد گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند ما داغدار عزیزانمان در جبهه مقاومت هستیم اما مصائب به وجود آمده زمینه رشد جامعه را فراهم خواهد کرد همانند مصیبت بزرگ سیدالشهدا (ع) خداوند یاری و نصرت خواهد کرد.
حجت الاسلام آزاد در ادامه ضمن تبریک و تشکر از نیروهای مسلح در عملیات وعده صادق ۲ که همه مسلمانان و آزادی خواهان جهان را شاد و مسرور کردند اظهار داشت: این انتقامی که سپاه از خون شهیدان اسماعیل هنیه، همه فرماندهان و رزمندگان جبهه مقاومت خاصه سیدحسن نصرالله را گرفت این قدم اول بود و انتقام خون حاج قاسم و سیدحسن نصرالله و… از بین رفتن اسرائیل را به دنبال دارد و امت اسلام به غیر از این هم راضی نیستند.
وی با بیان این مطلب که عملیات غرور آفرین موشک باران وعده صادق ۲ دل مردم ایران را شاد کرد و همینه پوشالی رژیم صهیونیستی را درهم شکست تاکید کرد: توقع مردم از وعده صادق بعدی تنها به فروشی پاشی اسرائیل راضی می‌شوند و امید است مرگ اسرائیل هر چه زودتر رقم خورد.
حجت الاسلام آزاد گفت: عملیات وعده صادق ۲ که از ارزشمندترین عملیات موشکی اخیر بوده توانست پایگاه‌های مهم رژیم صهیونیستی را مورد هدف قرار دهد و همینه پوشالی رژیم صهیونیستی را از بیخ و بن بشکند.
امام جمعه لامرد در ادامه ضمن تبریک هفته فراجا و تشکر و قدردانی از نیروهای انتظامی در شهرستان لامرد تصریح کرد: خیلی از کارهایی که قانونی باید در شهرستان انجام می‌شده مغفول مانده که از نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی می‌خواهیم نسبت به حقوق مردم جدیت بیشتری داشته باشند و از دادستان جدید شهرستان به عنوان مدعی‌العموم می‌خواهیم بعضی از موضوعات که زمین مانده را پی گیری و اجرایی کنند.