سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

موسیالا تا پایان بازی‌های ملی پیش‌رو خانه‌نشین شد

باشگاه خبرنگاران | ورزشی | جمعه، 13 مهر 1403 - 16:46
هافبک نفوذی بایرن مونیخ به دلیل مصدومیت، بازی با اینتراخت فرانکفورت و دو بازی پیش‌رو تیم ملی آلمان را از دست داد.
بازي،بايرن،آلمان،شب،اشتوتگارت،جمال

باشگاه بایرن مونیخ در تشریح وضعیت جمال موسیالا که در جریان تساوی یک - یک شنبه شب این تیم مقابل بایرلورکوزن در هفته ششم بوندس‌لیگای آلمان دچار آسیب‌دیدگی جزیی شد و در شکست یک- یک چهارشنبه شب بایرن در خانه استون‌ویلا هم یک نیمه بازی کرد، اعلام کرد او به دلیل مشکل از ناحیه لگن فعلاً از میادین به دور خواهد بود.
بر اساس گزارش شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت آلمان»؛ موسیالای ۲۱ ساله بازی یکشنبه شب خانگی باواریایی‌ها در هفته هفتم بوندس‌لیگا را مصدومیت از دست خواهد داد و به اردوی تیم ملی فوتبال آلمان برای بازی با تیم‌های بوسنی‌وهرزگوین و هلند در لیگ ملت‌های اروپا دعوت نخواهد شد.
طبق گزارش نشریه آلمنی «بیلد» جمال موسیالا در حالی از ترکیب بایرن برای بازی با اینتراخت فرانکفورت کنار گذاشته شده که این اقدامی احتیاطی از جانب این باشگاه است و انتظارمی‌رود پس از پایان بازی‌های ملی پیش‌رو، بایرن را در بازی با اشتوتگارت در تاریخ ۲۸ مهر همراهی کند.
موسیالا در حالی در مونیخ می‌ماند تا روی فرایند ریکاوری‌اش کار کند که به جایش جیمی لِولینگ مهاجم ۲۱ ساله اشتوتگارت از سوی یولیان ناگلسمان به اردوی پیش‌روی آلمان دعوت خواهد شد.
منبع: تسنیم