سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

رصد مستمر نارضایتی‌ها/از کمبود دارو تا مطالبات کادر درمان - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | جمعه، 13 مهر 1403 - 16:52
مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کردستان از رصد مستمر نارضایتی های عمومی در استان خبر داد و گفت: رفع کمبود اقلام دارویی و نظارت بر داروخانه ها و پرداخت مطالبات پرستاران و کادر درمان باید اجرا شود.
كردستان،بازديد،رفع،علوم،پزشكي،نظارت،اجرايي،دانشگاه،رصد

سید هادی روشن در حاشیه بازدید از بیمارستان‌های سطح شهر سنندج در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم از رصد مستمر نارضایتی‌های عمومی در استان خبر داد و اظهار داشت: در همین راستا، اخیراً جلسه‌ای به منظور ایجاد هم‌افزایی و تعامل میان دستگاه‌ها و با هدف رضایت‌مندی شهروندان در دانشگاه علوم پزشکی کردستان برگزار و در نشست 4 ساعته موضوعات مرتبط مورد بررسی و تمهیدات لازم برای رفع نواقص اتخاذ و راهکارهای اجرایی لازم ارائه شد.
وی با بیان اینکه در این جلسه اعضا و معاونان دانشگاه علوم پزشکی کردستان حضور داشتند، گفت: رفع کمبود اقلام دارویی و نظارت بر داروخانه‌ها، پرداخت مطالبات پرستاران و کادر درمان، نظارت بر خانه‌های بهداشت، نظارت مستمر و مداوم بر بیمارستان‌های سطح استان ، تسریع در بازپرداخت بیمه داروخانه‌ها و مراکز درمانی از جمله مصوبات این نشست بود که باید اجرایی شود.
مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کردستان با تأکید بر ضرورت و جدیت همه مدیران کل و رؤسای دستگاه‌های اجرایی نسبت به تکریم ارباب رجوع و ارائه خدمات بهینه به مردم افزود: در اجرای ابلاغیه واصله از مراجع بالادستی در نظر است ضمن بازدید از همه ادارات و رصد تمامی موضوعات دارای زمینه نارضایتی، نسبت به بازدید سرزده از مراجع خدمات رسان اقدام و متعاقب آن دستورات و تصمیم‌گیری‌های لازم برای رفع نارضایتی صورت پذیرد.
روشن ضمن تشکر از خدمات و اقدامات صورت گرفته در حوزه بهداشت و درمان تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی با جدیت و بهره‌مندی از تمام ظرفیت‌های موجود در جهت خدمات‌رسانی به شهروندان اقدام کند.
انتهای پیام/481/