سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

الحاق تجهیزات ایمنی جدید به آتش‌نشانی قشم - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | جمعه، 13 مهر 1403 - 16:52
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: متاسفانه در سال های گذشته تدابیر مورد نیاز برای تقویت نیروی مورد نیاز حوزه ایمنی در قشم و همچنین مجهز کردن نیروها به وسایل استاندارد و مورد نیاز کوتاهی و در حق آنها جفا شده است.
قشم،ايمني،رييس،بحران،حوزه،كشور،حريق،تجهيزات،منطقه،سازمان

به گزارش روز جمعه خبرگزاری تسنیم از قشم، عادل پیغامی در مراسم تجلیل از آتش‌نشانان قشم که با حضور محمدحسن نامی رییس ستاد بحران کشور و جمعی از مسئولان اجرایی، قضایی و انتظامی جزیره و کشور و خانواده‌های آتش نشان برگزار شد، خطاب به رییس ستاد بحران کشور ، افزود: بهتر است به جای تشکیل جلسه برای رفع بحران ایمنی در قشم از هم اینک به فکر پیشگیری از ایجاد بحران در این منطقه که سالانه بیش از پنج میلیون گردشگر به آن سفر می‌کند، باشیم.
وی با تاکید بر اهمیت حمایت و تجهیز حوزه ایمنی و آتش‌نشانی در جزیره جهانی قشم، افزود: امیدواریم تا دو سال آینده بهترین و نمونه‌ترین پایگاه ایمنی منطقه را در قشم داشته باشیم و با وجود نیروهای توانمند و عاشق، بتوانیم در این زمینه با کشورهای همسایه رقابت کنیم.
رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: بودجه حوزه ایمنی امسال این مجموعه نسبت به سال 1402 بیش 250 برابر افزایش داشته است.
پیغامی خواستار صدور مجوز استخدام نیروهای بیشتر برای حضور در مجموعه آتش‌نشانی قشم شد و افزود: خوشبختانه فرماندهی این حوزه به فردی با درایت و آشنا به این حوزه سپرده شده است.
وی تاکید کرد: شهرداری‌های نقاط مختلف این شهرستان باید از کمک‌های وزارت کشور، استانداری و فرمانداری در راستای ارتقای سطح ایمنی و تجهیزات حوزه آتش‌نشانی بهره‌مند شوند.
الحاق بیش از 170 میلیارد ریال تجهیزات اطفای حریق به ناوگان ایمنی شهر قشم
طی آیینی با حضور عادل پیغامی رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و جمعی از معاونان و مدیران این سازمان، محمدحسن نامی، رییس سازمان مدیریت بحران کشور و جمعی از مسئولان اجرایی، قضایی و انتظامی هرمزگان و قشم بیش از 170 میلیارد ریال تجهیزات به روز اطفای حریق به ناوگان ایمنی شهر قشم الحاق شد.
این تجهیزات حفاظت فردی شامل دستگاه تنفسی، فن های فشار مثبت، سرنازل اطفای حریق، لباس کامل عملیاتی (اورکت، شلوار، دستکش، چکمه حریق و کلاه آتش نشان )، مانیتور زمینی و شیلنگ آب رسان است.
انتهای پیام/7558