سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

مصاف پرسپولیس با یک تیم شبه برزیلی

باشگاه خبرنگاران | ورزشی | جمعه، 13 مهر 1403 - 18:58
پرسپولیس فردا رو در روی تیمی قرار می‌گیرد که سابقه زیادی در فوتبال ایران ندارد.
تيم،چادرملو،ليگ،پرسپوليس،برتر،محمد،فوتبال،بادپا،برزيلي،بازي، ...

از هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر، پرسپولیس از ساعت ۱۷ روز شنبه در ورزشگاه تختی میزبان تیم فوتبال چادرملو اردکان خواهد بود.
این نخستین تقابل دو تیم در تاریخ رقابت‌های فوتبال باشگاهی کشور محسوب می‌شود چرا که چادرملو به عنوان نایب قهرمان فصل گذشته لیگ آزادگان قدمت چندانی در فوتبال ندارد.
این تیم کاملا نوپاست و با خرید امتیاز باشگاه قشقایی شیراز در سال ۱۴۰۱ فعالیت اش را در لیگ آزادگان آغاز کرد و همانطور که اشاره شد در فصل گذشته با هدایت سعید اخباری به لیگ برتر راه یافت.
تنها نماینده استان یزد جزو تیم‌های فعال نقل و انتقالات تابستانی امسال بود و در کنار جذب نفراتی، چون محمد مهدی احمدی و محمد بادپا از پرسپولیس، محمد پاپی از شمس آذر و محمد حسین فلاح از پیکان از همه سهمیه خارجی اش استفاده برد و علاء دالی سوری ۵ و بازیکن برزیلی به نام‌های ادسون ماردن، والاس آلمیدا، ویکتور ماتئوس، گیلرمه پیرا و متئوس سانتوس را به خدمت گرفت.
اولیویرا گیلدیستون، بدنساز برزیلی به کادر فنی اضافه شد تا چادرملو چهره‌ای شبه برزیلی پیدا کند!
در این میا تقابل احمدی و بادپا با تیم سابق خود از اتفاقات جالب دیدار دو تیم خواهد بود.
خصوصا بادپا که در آکادمی پرسپولیس پرورش یافته و به طور قرضی به چادرملو رفته است.
این وینگر چند پسته و جوان در صورتی که در ترکیب باشد قطعا تلاش زیادی خواهد داشت تا با نشان دادن توانایی‌های خود به گاریدو بتواند دوباره به پرسپولیس برگردد.
گفتنی است؛ چادرملو شروع خوبی در لیگ برتر نداشت و کارش را با دو شکست مقابل تیم‌های سپاهان و ملوان آغاز کرد.
اخباری و شاگردانش رفته رفته، اما با شرایط بازی در لیگ برتر وفق یافتند و نتایج بهتری را در مسابقات کسب کردند.
به طوری که در دو بازی آخر خود نساجی و مس رفسنجان را شکست دادند.
چادرملو ۸ امتیاز را از ۶ بازی گذشته کسب کرده و هم اکنون بالاتر از تیم هایی، چون استقلال و ذوب آهن در رتبه هفتم جدول قرار دارد.
از این رو همان طور که گاریدو تاکید کرد سرخ پوشان کار سختی مقابل این تیم خواهند داشت که علاقه زیادی به فوتبال هجومی دارد و مقابل پرسپولیس انگیزه‌های زیادی خواهد داشت.
منبع: خبر ورزشی