سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

اعتراف افسر صهیونیست به ناتوانی ارتش برای انجام عملیات بزرگ در لبنان

باشگاه خبرنگاران | بین‌الملل | جمعه، 13 مهر 1403 - 23:46
یک افسر ذخیره ارتش رژیم تروریستی اسرائیل اعتراف کرد که به دلیل نبود نیرو این رژیم قادر به انجام عملیات بزرگ در لبنان نیست.
لبنان،دشمن،سفر،امور،متوقف،جنبش،رژيم،خارجه

روزنامه انگلیسی اکونومیست به نقل از یک افسر ذخیره رژیم تروریستی اسرائیل نوشت که ارتش این رژیم به اندازه کافی سرباز یا تانک برای انجام یک عملیات بزرگ در لبنان ندارد.
براساس گزارش الجزیره، در همین راستا نماینده جنبش حزب الله اعلام کرد که نیرو‌های این جنبش در تمام نقاطی که دشمن قصد ورود داشت با آنها مقابله کردند.
او افزود: موشک‌های ما به ۱۵۰ کیلومتر رسیدند و سرعت پرتاب آنها را حفظ کردیم، آماده هرگونه پیشروی زمینی هستیم و در این امر بر دشمن برتری داریم.
این مقام حزب الله تاکید کرد: دشمن به هر عمقی که وارد شود به قبرستان سربازان و تانک‌های او تبدیل می‌شود.
زمانی که تیراندازی متوقف شود، همه موارد را بررسی می‌کنیم و موضع خود را اعلام می‌کنیم.
دشمن اسرائیلی و نتانیاهو نمی‌خواهند این جنگ را متوقف کنند.
او با اشاره به سفر سیدعباس عراقچی وزیر امور خارجه کشورمان گفت: وزیر امور خارجه ایران امروز نزد ما آمد تا بگوید تهران کاملاً با لبنان است.
شایان ذکر است که رئیس دستگاه دیپلماسی که در رأس هیأتی به منظور ابراز همدردی و همبستگی با مردم، دولت و مقاومت لبنان به بیروت سفر کرده در این سفر با نجیب میقاتی نخست‌وزیر پیشبرد امور لبنان و نبیه بری رئیس پارلمان لبنان دیدار و گفتگو کرد.
مترجم: مینا عظیمی