سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

اجرای حدود ۷۰۰۰ پروژه طی هزار روز در گیلان

مهر | استان‌ها | شنبه، 14 مهر 1403 - 10:45
رشت- استاندار سابق گیلان از اجرای حدود ۷ هزار پروژه در طول هزار روز در این استان خبر داد و گفت: این پروژه‌ها با اعتبار ۳۷ هزار میلیارد تومان انجام شده است.
گيلان،دولت،سيزدهم،استان،استاندار،عباسي

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی صبح شنبه در آئین تکریم و معارفه استاندار گیلان در رشت با اشاره به فرصت هزار روزه خدمت در دولت سیزدهم اظهار کرد: تمام تلاشم را برای توسعه و پیشرفت استان گیلان به کار گرفتم.
استاندار سابق گیلان با اشاره اعتماد دولت سیزدهم به فرزند استان بیان کرد: شرایط بسیار سخت کرونا دولت سیزدهم و همچنین مسؤولیت استانداری ره در گیلان پذیرفتیم.
عباسی با بیان اینکه دولت سیزدهم صادق الوعده بود، گفت: دولت سیزدهم به وعده‌هایی که برای توسعه گیلان در بخش‌های مختلف داده بود عمل کرد.
وی با تشریح اقدامات دولت سیزدهم در استان گیلان پرداخت و افزود: دولت سیزدهم در حوزه زیرساختی کارهای خوبی در گیلان انجام داده است.
استاندار سابق گیلان از اجرای حدود ۷ هزار پروژه در سه سال گذشته در این استان خبر داد و بیان کرد: این تعداد پروژه‌ها با اعتبار ۳۷ هزار میلیارد تومان در هزار روز عمر دولت سیزدهم اجرا شده است.
عباسی با بیان اینکه صدای قطار توسعه در گیلان شنیده می‌شود، گفت: افتتاح خط ریلی رشت به کاسپین و همچنین آغاز به کار ریل رشت به آستارا از کارهای مهم در این استان بوده است.
وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه تالاب انزلی افزود: احیای تالاب انزلی با حذف منشأ پساب‌های آلودگی در حال انجام است.
استاندار سابق گیلان در ادامه به تشریح بخشی از اقدامات دولت سیزدهم در هزار روز عمر این دولت در این استان پرداخت.