سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

ایمن‌سازی رمپ‌های ورودی و خروجی آزادراه تهران-کرج-قزوین

مهر | استان‌ها | شنبه، 14 مهر 1403 - 11:01
کرج- رئیس اداره ایمنی راه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز از آغاز عملیات ایمن‌سازی رمپ‌های ورودی و خروجی آزادراه تهران-کرج-قزوین خبر داد.
ايمني،اجراي،عمليات،افزايش،آزادراه

به گزارش خبرگزاری مهر، سید علی موسوی با بیان اینکه عملیات ایمن‌سازی رمپ‌های ورودی و خروجی آزادراه تهران-کرج-قزوین از ابتدا تا انتهای حوزه استحفاظی استان البرز اجرا خواهد شد، گفت: اقداماتی همچون اصلاح دماغه‌ها، روکش آسفالت مقاطع خاکی، خط‌کشی رمپ‌ها، اجرای عملیات رامبل استریپ در دماغه‌ها، نصب گل‌میخ، کاشن تانک، بشکه ایمنی و استوانه باتومی انجام خواهد شد.
وی هدف از اجرای این طرح را افزایش ایمنی کاربران جاده‌ای عنوان کرد و افزود: با اجرای این عملیات، انتظار می‌رود شاهد کاهش تصادفات و افزایش ایمنی در این محور پرتردد باشیم.
رئیس اداره ایمنی راه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز ادامه داد: آزادراه تهران-کرج-قزوین یکی از مهم‌ترین محورهای ارتباطی کشور است و روزانه حجم زیادی از ترافیک را به خود اختصاص می‌دهد.
اجرای این پروژه گامی مهم در جهت افزایش ایمنی این محور و کاهش تلفات جاده‌ای محسوب می‌شود.