سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

مجری ملی طرح حفاظت از تالاب های ایران منصوب شد

مهر | اجتماعی و حوادث | شنبه، 14 مهر 1403 - 12:41
در حکمی از سوی رییس سازمان حفاظت محیط زیست احمد رضا لاهیجان زاده به عنوان مجری ملی طرح حفاظت از تالاب های ایران منصوب شد.
حفاظت،طرح،زيست،محيط،سازمان،ايران،مجري،ملي،متعال

به گزارش خبرگزاری مهر، در حکمی از سوی شینا انصاری معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست احمد رضا لاهیجان زاده سرپرست معاونت محیط زیست دریایی و تالاب‌ها سازمان حفاظت محیط زیست به عنوان مجری ملی طرح حفاظت از تالاب‌های ایران منصوب شد.
در متن حکم اینچنین آمده است:
با سلام و احترام؛
با توجه به اینکه طرح بین‌المللی «حفاظت از تالاب‌های ایران» به عنوان یکی از طرح‌های مشترک بین سازمان حفاظت محیط زیست و دفتر برنامه توسعه ملل متحد در ایران ذیل آن معاونت مشغول به فعالیت بوده و در راستای تغییرات مدیریتی و مطابق با روال سابق جهت آغاز فرایندهای اجرایی و حقوقی مربوط به طرح یاد شده، تعیین مجری ملی طرح ضروری است.
بدین منظور و با توجه به مراتب شایستگی، تجارب ارزنده مدیریتی و سوابق اجرایی به موجب این حکم جنابعالی به سمت "مجری ملی طرح حفاظت از تالاب‌های ایران" منصوب می‌شوید.
امید است با اتکال به خداوند متعال و پایبندی به گفتمان "دولت چهاردهم"، رعایت اصولی چون توافق سازی، تخصص گرایی، جلب مشارکت مردمی شفافیت و پیشگیری از تعارض منافع و تعامل با سایر همکاران در تحقق اهداف سازمان پیروز و موفق باشید.
توفیقات آن جناب در انجام وظایف محوله، خدمت رسانی به مردم، تحقق آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی را از درگاه خداوند متعال خواستارم.