سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

اشتباه مجدد صهیونیست‌ها پاسخ کوبنده‌تر به دنبال خواهد داشت

مهر | استان‌ها | شنبه، 14 مهر 1403 - 12:41
قزوین- فرمانده لشکر ۱۶ زرهی با بیان اینکه عملیات صادق 2 هیمنه اسرائیل را درهم شکست، گفت: بدون شک اشتباه مجدد صهیونیست‌ها پاسخ کوبنده‌تر به دنبال خواهد داشت.
رژيم،عمليات،عنوان،رزمندگان،صادق،وعده،فرمانده،امير

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر سرتیپ دوم «حسین محمدشفیعی» فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی در رابطه با عملیات «وعده صادق ۲» اظهار کرد: این عملیات غرورآفرین برای دومین بار هیمنه پوشالی رژیم غاصب صهیونیستی را در چشم جهانیان فرو ریخت.
وی با اشاره به موفقیت حداکثری این عملیات عنوان کرد: این بار به اذعان خود غربی‌ها اثبات شد که رزمندگان اسلام با موشک‌های بی نظیر خود هر نقطه از سرزمین‌های اشغالی را که بخواهند، با خاک یکسان خواهند کرد.
ارشد نظامی آجا در استان‌های قزوین و زنجان در مورد نماز جمعه تاریخی امام خامنه‌ای عنوان کرد: مقام معظم رهبری به عنوان فرمانده کل قوا به دنیا ثابت کرد که فرزندان حیدر کرار در تکرار مسیر فتح خیبر کوچک‌ترین ترسی از صهیونیست‌ها و دشمنان ندارند.
وی افزود: در شرایطی که سران رژیم خونخوار صهیونیستی در پناهگاه‌ها و سوراخ‌های موش به دنبال حفظ جان خود هستند فرماندهان و رزمندگان محور مقاومت تا پای جان در صحنه و میدان حضور دارند.
امیر محمدشفیعی در پایان تاکید کرد: در صورت تکرار اشتباهات از سوی رژیم اشغالگر قدس این بار پاسخ کوبنده‌تری از وعده صادق ۲ داده خواهد شد که زمینگیری این رژیم را در پی خواهد داشت.