سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

رتبه 1 کنکور فنی‌وحرفه‌ای کشور به بانوی مشهدی رسید - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | شنبه، 14 مهر 1403 - 12:52
«حانیه کوچک زاده»، دانش آموز اهل مشهد مقدس توانست در کنکور فنی و حرفه ای رشته تربیت بدنی امسال، رتبه یک کشوری را کسب کند.
كنكور،رشته،ساعت،رتبه،گام،همزمان،مطالعه

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، حانیه کوچک زاده گفت: از دوران کودکی علاقمند به فعالیت های ورزشی بودم و در مسابقات مختلف این رشته شرکت می‌کردم و این علاقه من را هنگام انتخاب رشته با معدل 19/90 به رشته تربیت بدنی در شاخه فنی ‌و‌ حرفه ای هدایت کرد.
وی افزود: همزمان با تحصیل، با وجود امکانات محدود و کمبود منابع کافی در دسترس، برای کنکور سردرگم بودم و با مشاوره خانم ستوده مهبود رتبه 1 کنکور سال 1400، از مرداد 1402 به‌طور جدی شروع به مطالعه کردم.
رتبه یک کنکور فنی‌ و حرفه‌ای ادامه داد: با میانگین روزی 3 ساعت مطالعه خود را آغاز کردم و همزمان در ایام نوروز این زمان را به 5 ساعت در روز و در ماه‌های پایانی به 7 ساعت افزایش دادم.
حانیه کوچک زاده گفت: در این مسیر فعالیت‌ و کلاسهای جانبی را کاهش یا حذف کرده اما همیشه ورزش را در برنامه خود داشتم و یاد خدا و توسل به اهل بیت (ع) همواره آرامش و قوت قلبم بود.
وی خاطرنشان کرد: موفقیت خود را مدیون تلاش مستمر، دعای خیر و حمایت‌های پدر و مادر و توکل به خداوند می‌دانم و همچنین مشاورم که گام به گام مسیر را همراهم بود.
انتهای پیام/282