سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

احداث و نوسازی 600 مدرسه در خوزستان از سال 1400 تاکنون

تسنیم | استان‌ها | شنبه، 14 مهر 1403 - 12:52
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان گفت: تاکنون600 مدرسه با دو هزار و 200کلاس در 221هزار مترمربع زیربنای آموزشی از سال1400 به آموزش و پرورش خوزستان تحویل داده شده است.
خوزستان،هنرستان،پرورش،آموزش،شوشتر،خيرين،مترمربع،بالغ،مديركل

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، عبدالله حبیبی در آیین افتتاحیه هنرستان هشت کلاسه در شوشتر گفت: هنرستان فنی و حرفه‌ای سید علیرضا آل‌محمد با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد تومان در شهرستان شوشتر به بهره‌برداری رسید که این هنرستان دارای هشت کلاس تئوری و 15 کارگاه عملی است.
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان افزود: محل تامین اعتبار این هنرستان‌ از اعتبارات استانی و خیرین است که در مساحتی بالغ بر 700 متر مربع احداث شده است.
وی گفت: 5 هزار متر محوطه‌سازی و 280 متر دیوارکشی در ساخت این هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای انجام شده است.
حبیبی بیان کرد: با پیگیری‌ها و اقدامات انجام‌شده، تجهیزات مورد نیاز هنرستان‌های خوزستان به ارزش حدود 100 میلیارد تومان نیز تامین شده است.
این تجهیزات، شهریور امسال بین هنرستان‌های 40 منطقه آموزش و پرورش خوزستان توزیع شد.
محمد سعیدی پور؛ مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان نیز در این آیین با بیان اینکه این پروژه یکی از برجسته‌ترین و فاخرترین فضای آموزشی خوزستان است، گفت: در زمینی به وسعت 7 هزار مترمربع با 3 هزار مترمربع زیربنای آموزشی با بالغ بر 40 میلیارد تومان این هنرستان امروز در شوشتر به بهره‌برداری رسید.
وی افزود: از سال 1390 این پروژه آغاز شد که 13 سال بر زمین ماند به همین دلیل تکمیل این پروژه یکی از رویکردهای اصلی ما بود.
در مجموع با همدلی و همکاری با آموزش و پرورش خوزستان، شاهد افتتاح پروژه‌های گسترده در استان هستیم.
سعیدی‌پور گفت: از سال 1400 تاکنون 600 مدرسه با دو هزار و 200کلاس در 221هزار مترمربع زیربنای آموزشی به آموزش و پرورش خوزستان تحویل داده شده است و بین استان‌های برتر کشور قرار گرفته‌ایم.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان با تقدیر از خیرین مدرسه‌ساز گفت: هر جا متوقف شدیم خیرین دست ما را گرفتند و جا دارد از همکاری آن‌ها تشکر کنیم.
در ادامه.
انتهای پیام/735