سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

تقویت نظم عمومی با توسعۀ فعالیت‌های فرهنگی - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | شنبه، 14 مهر 1403 - 12:53
استاندار لرستان بر تقویت فعالیت های فرهنگی برای پیشگیری از وقوع جرم و تقویت نظم عمومی تأکید کرد.
انتظامي،لرستان،شفقت،كاركنان،پليس،نيروي،حضور،نمازجمعه

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، ابوطالب شفقت ظهر امروز در جلسه مشترک با فرماندهان ارشد فراجای لرستان به‌مناسبت فرارسیدن هفته نیروی انتظامی، گفت: کارکنان نیروی انتظامی با مجاهدت و ایثارگری نظم و امنیت در جامعه را برقرار می‌کنند.
او با اشاره به عملکرد مجاهدانه پلیس لرستان اضافه کرد: پلیس این استان مقتدرانه و برادرانه در کنار مردم حضور دارند و خدمت ارائه می‌دهند.
استاندار لرستان ادامه داد: خدمات بی‌شائبه و حضور پلیس بین مردم باعث شده‌است تا نگاه مردم نسبت به کارکنان انتظامی با علاقه و بااهمیت باشد.
شفقت بیان کرد: هر چقدر فعالیت فرهنگی را تقویت کنیم انضباط بخش عمومی تقویت و فشار کاری بر روی انتظامی نیز کاسته می‌شود.
او یادآور شد: عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون فداکاری و از خودگذشتگی کارکنان خدوم انتظامی و سایر نیروهای مسلح و امنیتی است.
استاندار لرستان شرح داد: نیروی انتظامی در کنار سایر عوامل امنیتی با ایفای رسالت خود آرامش و آسایش جامعه را ایجاد کرده‌اند.
شفقت با اشاره به برگزاری نمازجمعه باشکوه در جمعه نصر با امامت مقام معظم رهبری تأکید کرد: نمازجمعه اخیر با حضور پرشور و کم‌سابقه مردم پیام‌های بزرگی به‌همراه داشت و بار دیگر همراهی مردم با نظام و رهبری را به رخ جهان کشید.
انتهای پیام/ 644