سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

لزوم توجه به اعتبارات عمرانی بخش درمان در همدان

تسنیم | استان‌ها | شنبه، 14 مهر 1403 - 12:53
فرماندار همدان در بازدید سرزده از بیمارستان بعثت و بخش های مختلف آن از جمله اورژانس، درمانگاه و بخش های بستری، ضمن قدردانی از زحمات کادر درمان بیمارستان با بیماران نیز گفت و گو کرد.
بيمارستان،بعثت،همدان،استان،فرماندار،مخفي

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، مسلم مخفی امروز در حاشیه بازدید سرزده از بیمارستان بعثت و بخش‌های مختلف آن، اظهار داشت: بیمارستان بعثت با توجه به حجم زیاد مراجعین از نقاط مختلف استان و حتی استان‌های همجوار، خدمات قابل قبولی را ارائه می‌دهد.
وی گفت: حضور پزشکان متخصص در درمانگاه‌های بیمارستان بعثت و نیز در بخش طب اورژانس موجب ارائه خدمات مناسبی شده است.
فرماندار همدان افزود: در این بیمارستان کادر درمان و پزشکان با سعه صدر و متعهدانه نسبت به پذیرش بیماران اقدام می‌کنند که این رویکرد قابل تقدیر است.
مخفی عنوان کرد: تعدادی تخت نیز به تخت‌های موجود این بیمارستان اضافه شده و مدیریت بیمارستان در حال پیگیری برای ارتقای خدمات این بیمارستان است.
وی تصریح کرد: باید از لحاظ عمرانی و اعتباری به بیمارستان بعثت توجه بیشتری شود، چرا که این بیمارستان مهم‌ترین بیمارستان شهرستان و استان است.
فرماندار همدان با اشاره به بهره‌برداری از بیمارستان کودکان بعثت ابراز امیدواری کرد با احداث بیمارستان هزار تختخوابی در همدان، شاهد ارتقای خدمات‌دهی به بیماران در استان همدان و منطقه غرب کشور باشیم.
انتهای پیام/