سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

چهارمین جشنواره رایحه حسینی در ایلام برگزار می‌شود - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | شنبه، 14 مهر 1403 - 12:53
دبیر جشنواره رایحه حسینی در استان ایلام گفت: جشنواره امامت و مهدویت در راستای معنویات مقام معظم رهبری و درخصوص گسترش فضای معنوی و انقلابی در دانشگاه آزاد اسلامی شکل گرفته و هم اکنون چهارمین دوره این جشنوراه در حال شکل گیری است.
جشنواره،ايلام،برگزار،استان،رايحه،حسيني،مسئولان

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، نصرت اله حیدری، گفت: جشنواره امامت و مهدویت و جشنواره رایحه حسینی با توجه به نقش راهبردی استان در حوزه اربعین، در قالب خاطرات اربعینی و محرم برگزار خواهد شد.
دبیر جشنواره رایحه حسینی در ایلام، بیان کرد: پیش‌اجلاس امسال در شهرستان ایوان در آذر ماه مانند سال گذشته برگزار می شود.
وی اضافه کرد: بحث فضاسازی جشنواره، ارتباط با اساتید، دانشجویان و رسانه ها برای دریافت خاطرات اربعینی و انتشار آنها در قالب کتاب و غیره در حال انجام است و قطعا این اقدامات تاثیر خوبی در فضای فرهنگی استان و شهرستان ها خواهد داشت.
حیدری زرنه بیان کرد: جشنوراه در استان ایلام مورد حمایت مسئولان به ویژه نماینده ولی فقیه در استان است، به طوری که یکی از جلسات شورای سیاستگزاری در دفتر ایشان برگزار شد و سایر مسئولان اعم از استاندار، فرمانداران و مدیراننیز همراه و پشتیبان جشنواره هستند.
وی در پایان اضافه کرد: خوشبختانه مردم، اساتید، دانشجویان و مسئولان به دانشگاه آزاد اسلامی ایلام و به ویژه جشنواره رایحه حسینی که در سال های گذشته با شکوه خاصی برگزار شد، اعتماد کرده و انشاالله این جشنواره هم به اهداف ترسیمی خواهد رسید.
انتهای پیام/180/