سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

دادستان‌ها تا ۱۵ اسفند گزارشی از میزان اجرای سند تحول ارائه کنند

باشگاه خبرنگاران | اجتماعی و حوادث | شنبه، 14 مهر 1403 - 14:24
دادستان کل کشور گفت: دادستان‌های کشور تا نیمه اول اسفند سال جاری گزارشی از میزان اجرای سند تحول و تعالی قوه قضاییه را ارائه دهند.
كشور،دادستان،نماز،جمعه،اشاره،موحدي،نتانياهو

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد موحدی صبح امروز در جلسه شورای معاونین با تبریک هفته فراجا به برگزاری نماز جمعه نصر اشاره و اظهار کرد: نماز جمعه دیروز که با حضور پرشور و تاریخی مردم برگزار شد نشان از رابطه عمیق مردم با ولایت داشت.
دادستان کل کشور با اشاره به اینکه اعمال کردن اقتدار معنوی و نظامی زمینه‌ساز احقاق حق است، افزود: نماز جمعه روز گذشته اعمال اقتدار معنوی بود.
وی همچنین به آثار موشک‌باران باند تبهکار نتانیاهو پرداخت و اظهار نمود: سرنوشت نتانیاهو سرنوشتی همانند صدام است.
دادستان کل کشور با اشاره به عملیات وعده صادق ۲ گفت: موشک‌هایی که از ایران به سمت تل‌آویو شلیک شد، علاوه بر وحدت و انسجام داخلی وفاق منطقه‌ای را ایجاد می‌کند.
حجت‌الاسلام والمسلمین موحدی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مسئولان محیط‌های آموزشی و تربیتی تکلیف دارند مخاطبین خود را با حفظ ارزش‌های اسلامی آشنا کنند.
دادستان کل کشور با بیان اینکه دادستان‌ها از معطل ماندن احکام قطعی لازم‌الاجرا و رسوب اموال و خودرو در انبار‌ها و پارکینگ‌ها جلوگیری کنند، گفت: دادستان‌های کشور تا نیمه اول اسفند سال جاری گزارشی از میزان اجرای سند تحول و تعالی قوه قضاییه را ارائه دهند.