سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

تحویل۴۰۰ مسکن تا پایان سال در یزد/ واگذاری ۴ هزار قطعه برای ساخت

مهر | استان‌ها | شنبه، 14 مهر 1403 - 14:41
یزد- مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان یزد از واگذاری ۴۰۰ واحد مسکونی و ۴ هزار قطعه برای ساخت تحویل به متقاضیان تا پایان سال خبر داد.
بنياد،مسكن،ساخت،متقاضيان

علیرضا نادریان‌زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار از ساخت ۲۲ هزار و ۵۰۰ واحد نهضت ملی مسکن از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خبر داد و اعلام کرد: نیمی از این واحدها در قالب بنیاد ساخت در حال اجرا است به طوری که بنیاد مسکن انقلاب اسلامی این واحدها را تکمیل کرده و تحویل می‌دهد.
وی افزود: تاکنون ۲ هزار و ۸۰۰ واحد نهضت ملی مسکن از سوی بنیاد مسکن تحویل متقاضیان استان یزد شده است و تا پایان سال نیز در قالب بنیاد ساخت ۴۰۰ واحد دیگر واگذار خواهد شد.
مدیرکل بنیاد مسکن یزد تاخیر در آورده متقاضیان و پرداخت تسهیلات از سوی بانک را عامل تاخیر در تحویل پروژهای طرح نهضت ملی مسکن بنیاد مسکن انقلاب اسلامی عنوان کرد.
وی اضافه کرد: نیم دیگر واحدها در قالب گروه ساخت است که زمین برای ساخت به متقاضیان واگذار می شود که در این قالب نیز تا مایان سال ۴ هزار قطعه واگذار خواهد شد.
نادریان زاده با بیان اینکه متقاضیان گروه ساخت با استفاده از تسهیلات و خدماتی فنی بنیاد نسبت به ساخت اقدام می‌کنند، بر تلاش بنیاد مسکن به انجام تعهدات تاکید کرد.