سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

تفکر لیبرال دموکراسی بدترین آفت بشر است

مهر | استان‌ها | شنبه، 14 مهر 1403 - 14:41
بیرجند- نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه در غزه و لبنان بدترین جنایت‌ها را نسبت به زنان و کودکان مرتکب می‌شوند، گفت: بدترین آفت بشر لیبرالیسم است.
كودكان،عبادي،استكبار،فقيه،فساد،خراسان،كانون

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید علیرضا عبادی ظهر شنبه در مراسم آغازین هفته کودک که در یکی از مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد، اظهار کرد: کانون به واسطه تلاش برای پرورش فکر کودکان و نسل نو مکانی مقدس است.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: استکبار نه تنها از انسانیت بویی نبرده است بلکه هیچ شناختی از انسان و ابعاد وجودی او ندارند و تنها از منظر اقتصادی به او نگاه می‌کنند.
وی ادامه داد: جهان امروز جنایت‌های استکبارگران و صهیونیست را می‌بیند ولی هیچ گونه احساس مسئولیتی نسبت به آن نکرده و در واقع مسخ شده است.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه اولین نقشه غرب برای انسان فساد جامعه است، افزود: استکبار و غرب در هر کجا که وارد شده است فساد و تباهی و جنایت را به همراه آورده است تا بتواند بر کشورها دیگر مسلط شود.
عبادی گفت: در اسرائیل حتی بسیاری از نوجوانان و کودکان فلسطینی در زندان هستند و خانه‌ها را بر سر زنان و مردم بیگناه تخریب می‌کنند.
وی یادآور شد: از فتنه‌های آخرالزمان نباید بهراسیم چون زمان به نفع جبهه مقاومت و اسلام رقم می‌خورد.