سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

معضلات محیط‌زیستی، مرز‌های سیاسی و جغرافیایی را به رسمیت نمی‌شناسد

باشگاه خبرنگاران | اجتماعی و حوادث | شنبه، 14 مهر 1403 - 14:47
سرپرست مرکز امور بین‌الملل و کنوانسیون سازمان محیط‌زیست گفت: معضلات محیط‌زیستی، مرز‌های سیاسی و جغرافیایی را به رسمیت نمی‌شناسد.
امور،سازمان،سرپرست،حفاظت،محيط،حوزه

ظهر امروز مراسم تکریم و معارفه رئیس مرکز امور بین‌الملل و کنوانسیون‌های سازمان حفاظت محیط‌زیست با حضور امید حاجتی، سرپرست معاونت توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست و فاطمه شفیعی، سرپرست حوزه ریاست و هماهنگی امور استان‌های سازمان برگزار شد.
در این مراسم آرمان خورسند، سرپرست جدید مرکز امور بین‌الملل و کنوانسیون‌های سازمان حفاظت محیط‌زیست با اشاره به اینکه موضوعات محیط زیستی از جمله مسائلی است که روز به روز اهمیت آن بیشتر نمایان‌تر می‌شود، تاکید کرد: باید توجه کنیم که مشکلات و معضلات محیط‌زیستی مرز‌های سیاسی و جغرافیایی را به رسمیت نمی‌شناسد و زمانیکه پدیده‌های طبیعی رخ می‌دهد زندگی همه انسان‌ها را تحت تأثیر قرار می‌دهد.
وی افزود: مسائل محیط زیستی در حوزه بین‌الملل تمرکز بر روی موضوعاتی دارد که ابعاد مختلف زندگی ما را تحت تأثیر قرار می‌دهد و با توجه به اهمیت راهبردی و ذات چند وجهی این مسائل نمی‌شود با نگاه تک بعدی به آنها نگاه کرد.
خورسند تصریح کرد: برای پیشبرد فعالیت‌ها کار بین بخشی را در این حوزه تقویت خواهیم کرد و امیدواریم سایر دستگاه‌ها و نهاد‌های ناظر و بالادستی نیز در این زمینه به ما کمک کنند.