سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

مسلمانان مکلف به کمک مالی به مردم لبنان و جبهه مقاومت هستند

مهر | استان‌ها | شنبه، 14 مهر 1403 - 14:47
قم- عضو دفتر استفتائات مقام معظم رهبری گفت: کمک‌های مالی، مادی و معنوی مسلمانان کمک شایانی با توجه به خسارات وارد شده به مردم لبنان و جبهه مقاومت می‌کند.
فلاح،تبيين،الاسلام،جهاد،حجت،معظم،رهبري،مقام

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد حسین فلاح زاده ظهر شنبه در جلسه ستاد مرکزی اعتکاف کشور اظهار کرد: همه باید با تاسی بر فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر مددرسانی به لبنان و جبهه مقاومت گام برداریم.
عضو دفتر استفتائات مقام معظم رهبری بیان کرد: فعلاً نیروی‌های نظامی برای مقابله با رژیم صهیونیستی و دشمن مکلف نیستند و در حال حاضر اعلام حمایت از مظلومین و آمادگی مبارزه بسنده می‌کند.
وی ابراز کرد: در حال حاضر کمک‌های مالی، مادی و معنوی کمک شایانی با توجه به خسارات وارد شده به مردم لبنان می‌کند.
حجت الاسلام فلاح زاده ادامه داد: امروز در شرایط حساسی قرار دادیم و این امر اقتضا می‌کند تا جهاد تبیین انجام شود تا جنایات وارده دشمنان روشنگری و تبیین شود.
عضو دفتر استفتائات مقام معظم رهبری عنوان کرد: جهاد قلبی و اعتقادی از اهم جهادها در برابر ظلم‌های دشمنان و حمایت از ستم دیدگان است.
حجت الاسلام فلاح زاده خاطرنشان کرد: دو جهاد مهم قلبی و تبیین در خطبه‌های نماز جمعه روز گذشته و سخنرانی اخیرشان متجلی بود که مسلمان موظف هستند تا این امر را محقق کنند.