سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

بازدید از طرح‌های زیر ساختی برنامه اولویت دار دستگاه قضایی مرکزی

مهر | استان‌ها | شنبه، 14 مهر 1403 - 16:41
اراک- سرپرست معاونت اجتماعی دادگستری استان مرکزی گفت: بازدید از طرح‌های زیر ساختی جزو اولویت اقدامات دستگاه قضایی این استان است.
اجرايي،تصادفات،اراك،مخابرات،تردد،مركزي،استان،بررسي

به گزارش خبرنگار مهر، محسن خیرمند ظهر شنبه در چهارمین نشست بررسی و پیگیری اجرای راهکارهای کاهش تصادفات جرحی و فوتی درون شهری اراک اظهار کرد: تعامل و هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی استان مرکزی در تقویت و اجرایی کردن پروژه‌های زیرساختی به ویژه زیرگذر فراهان امری ضروری است.
وی افزود: انتظار است شرکت‌های مخابرات، توزیع برق و شهرداری در بازه زمانی مصوب شده در اجرایی شدن این مهم تلاش کنند تا گامی مؤثر در راستای تأمین بر رفاه مردم برداشته شود.
سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری مرکزی با بیان اینکه بازدید از طرح‌های زیر ساختی برنامه اولویت دار دستگاه قضائی این استان است، ادامه داد: همچنین تفکیک سواره و پیاده‌رو همچنین جلوگیری از تصادفات در خیابان‌های مواصلاتی نرده‌کشی در میدان شهدا، ورودی بازار اراک و خیابان مخابرات در دست بررسی است.
خیرمند گفت: این اقدام باعث منظم شدن عبور و مرور خودروها و محافظت از جان عابران پیاده در خیابان‌های پر تردد خواهد شد.
وی افزود: برای جلوگیری از سرقت و ازدحام موتورسیکلت‌ها در سطح شهر بویژه خیابان‌های پر تردد، پارکینگ پشت پاساژ اسلامی، برای پارک موتورسیکلت‌ها پیش بینی شده است.