سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

اجازه توقف فعالیت واحدهای تولیدی متأثر از دعاوی حقوقی را نمی دهیم

مهر | استان‌ها | شنبه، 14 مهر 1403 - 18:24
شیراز- رئیس کل دادگستری استان فارس با بیان اینکه دادگستری جنبه‌های صیانت از حقوق عامه را با جدیت دنبال می‌کند، گفت: اجازه توقف فعالیت واحدهای تولیدی متأثر از دعاوی حقوقی را نمی دهیم.
استان،توليدي،حقوقي،قضائي،دادگستري،واحدهاي،فارس

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی در بازدید از یکی از کارخانجات استان که با هدف پیگیری مصوبات کارگروه حمایت حقوقی و قضائی از واحدهای تولیدی و بنگاه‌های اقتصادی استان انجام شد، با بیان اینکه دادگستری جنبه‌های صیانت از حقوق عامه را با جدیت دنبال می‌کند، گفت: اجازه توقف واحدهای تولیدی متأثر از دعاوی حقوقی را نمی‌دهیم.
وی به موضوع قصور و ترک فعل‌های احتمالی در حوزه سرمایه‌گذاری و حمایت از تولید کنندگان اشاره کرد و ادامه: تولیدکنندگان و کارآفرینان با وجود تحریم‌های ظالمانه دشمنان، سنگرهای تولید کشور را حفظ کرده و چرخ‌های اقتصادی را به حرکت در آورده‌اند؛ بنابراین نباید اجازه دهیم در این نبرد اقتصادی سخت تنها و بدون پشتیبان باشند.
موسوی با بیان اینکه یکی از مؤلفه‌های توسعه استان فارس توجه به حوزه تولید و صنعت است، گفت: دادگستری فارس به صورت خاص و سایر سازمان‌های وابسته به قوه قضائیه در استان به مقوله حمایت‌های حقوقی و قضائی واحدهای تولیدی، کارخانجات صنعتی و تولیدی و فراهم کردن زمینه سرمایه‌گذاری‌های مولد و اشتغال‌زا توجه ویژه دارند.
رئیس کل دادگستری فارس پیگیری مسائل حقوقی و قضائی واحدهای تولیدی استان را از جمله اولویت‌های مهم دادگستری فارس خواند و تصریح کرد: دیدارهای دوره‌ای از برخی کارخانجات که مسائل حقوقی آنان در گذشته در جلسات کارگروه‌های مشترک در اتاق بازرگانی استان مطرح شده است، از جمله برنامه‌های مدیریت قضائی استان است.