سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

نمایش دستاوردهای حوزه علمیه قم مورد توجه صداوسیما باشد

مهر | استان‌ها | شنبه، 14 مهر 1403 - 18:30
قم- رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) گفت: قم و حوزه‌های علمیه موفق به کسب افتخارات، تحقیقات و حرکات‌های بزرگ و تاثیر گذاری شده است که باید توسط رسانه ملی به نمایش گذاشته و تبیین شود.
قم،علميه،سيما،صدا،لنكراني،فاضل،آيت،رسانه،الله

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدجواد فاضل لنکرانی بعد از ظهر شنبه در دیدار با مدیرکل صدا و سیما استان قم اظهار کرد: شهید سیدحسن نصرالله ولایتمدار و مطیع ولایت فقیه بود و این شخصیت برجسته شایسته الگوگیری است.
رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) بیان کرد: وعده صادق ۲ که توسط نیروهای مسلح اجرا شد، بسیار پر شکوه بود و موجب اقتدار و عزت نظام جمهوری اسلامی شد.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ابراز کرد: نیروهای مسلح با اجرای نسخه دوم وعده صادق دل‌های آزرده مردم بی گناه و ستم دیده مسلمان از جمله لبنانی‌ها و فلسطینی‌ها را التیام بخشیدند.
آیت الله فاضل لنکرانی تصریح کرد: استان قم و حوزه‌های علمیه طی این سالیان متمادی موفق به کسب موفقیت‌ها، تحقیقات شایسته، افتخارات و حرکات‌های بزرگ و تاثیر گذاری شده‌اند که این دستاوردها باید به همت رسانه ملی به نمایش گذاشته و تبیین شود.
رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) گفت: صدا و سیما به عنوان یک رسانه ملی با بازخورد و مخاطب بالا بایستی برنامه‌هایی را ویژه نسل جوان و نوجوانان ترتیب و برنامه ریزی کند.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه داد: برنامه‌های صدا و سیما باید جذابیت و محتوای تاثیرگذار بیشتری را به خود اختصاص دهد.
آیت الله فاضل لنکرانی خاطرنشان کرد: خوشبختانه ارتباط عمیقی بین رسانه استانی قم و حوزه‌های علمیه برقرار است ضمن اینکه صدا و سیما با ترتیب برنامه‌های موثر بیشتر می‌تواند بر جذب مخاطب تمرکز داشته باشد.