سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

خون شهید نصرالله درخت مقاومت را قوی‌تر خواهد کرد

مهر | سیاسی | شنبه، 14 مهر 1403 - 18:30
وزیر امور خارجه در دیدار دبیران کل و مسؤولان گروه‌های مقاومت فلسطینی گفت: خون شهید نصرالله درخت مقاومت را قوی‌تر خواهد کرد.
خون شهید نصرالله درخت مقاومت را قوی‌تر خواهد کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، دبیران کل و مسؤولان گروه‌های مقاومت فلسطینی در دیدار با سیدعباس عراقچی وزیر امور خارجه در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق، ضمن تسلیت شهادت شهید سیدحسن نصرالله به رهبری، دولت و ملت ایران و تجلیل از نقش بی‌بدیل حزب‌الله و دبیرکل شهید آن در حمایت از فلسطین و قدس، از حمایت جمهوری اسلامی ایران از مقاومت مشروع ملت‌های منطقه علیه اشغالگری صهیونیستی تقدیر کردند.
وی همچنین با اشاره به سالگرد عملیات پیروزمندانه طوفان الاقصی و آغاز تهاجم وحشیانه رژیم تروریستی صهیونیستی علیه غزه و جنایات نسل‌کشی علیه ملت‌های فلسطین و لبنان، بر عزم جدی گروه‌های مقاومت و ملت فلسطین برای تداوم ایستادگی در برابر دشمن صهیونیستی تاکید کردند.
رهبران گروه‌های مقاومت همچنین از عملیات دفاعی و مشروع جمهوری اسلامی ایران علیه تجاوزگری و اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی تجلیل کردند.
وزیر امور خارجه نیز طی سخنانی، متقابلاً شهادت دبیرکل حزب‌الله و سایر فرماندهان مقاومت را تسلیت گفت و یادآور شد این ضایعه قطعاً بر ثبات و قوت و قدرت مقاومت و حزب‌الله خواهد افزود.
عراقچی تاکید کرد: اطمینان داریم خون شهید نصرالله به عنوان شهید قدس و فلسطین و خون سایر شهدای مقاومت در فلسطین و لبنان، درخت مقاومت را قوی‌تر خواهد کرد و به پیروزی نهایی علیه دشمن صهیونیستی منجر خواهد شد.
وزیر امور خارجه با اشاره به پیام روشن سفر خود به لبنان و سوریه و سخنان مقتدرانه مقام معظم رهبری در خطبه‌های جمعه نصر، بر تداوم سیاست اصولی جمهوری اسلامی ایران در حمایت از آرمان فلسطین و قدس و پشتیبانی همه جانبه از مقاومت در منطقه علیه رژیم اشغالگری صهیونیستی در دولت چهاردهم تاکید کرد.