سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

VAR قطع است/ سلمانی صدای گاریدو را درآورد

مهر | ورزشی | شنبه، 14 مهر 1403 - 18:40
نیمه اول دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و چادرملو اردکان بدون داور ویدئویی برگزار شد.
پرسپوليس،چادرملو،سرمربي،مسابقه،فوتبال،تذكر،اخراج،داور

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و چادرملو اردکان از ساعت ۱۷ امروز شنبه در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال کشور در ورزشگاه تختی تهران برگزار شد.
* خوان کارلوس گاریدو سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل همرنگ بودن تی‌شرت خود با بازیکنان چادرملو تذکر گرفت تا مجبور به پوشیدن لباس سفید شود.
* سرمربی سرخ‌پوشان پایتخت بارها ور نیمه اول بابت بازی‌سازی و ارسال‌های یاسین سلمانی از او انتقاد کرد و خواستار دقت او در ارسال توپ‌ها شد.
* رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس همراه با حسین بادامکی معاون ورزشی این باشگاه در جایگاه ویژه حضور داشت که باعث برخورد او با هواداران شد و آنها خواستار پیگیری پرونده بیرانوند شدند.
* مربی دروازه‌بان‌های چادرملو به دلیل اعتراض به تصمیم داور مسابقه از زمین مسابقه اخراج شد.
نیمکت‌نشینان چادرملو معتقد بودند گاریدو سرمربی پرسپولیس نیز در حال توهین به تیم داوری است و باید اخراج شود اما داور مسابقه تنها به او تذکر داد.
* محمد خدابنده‌لو بازیکن پرسپولیس که در لیست بازی حضور نداشت در جایگاه ویژه حاضر شد.
* نیمکت‌نشینان پرسپولیس در بین دونیمه در چمن ماندند و تمرین کردند اما بازیکنان چادرملو راهی رختکن شدند.
* در حالی که عنوان شده بود این دیدار با استفاده از VAR برگزار می‌شود اما مشخص شد در دریافت تصاویر مشکل وجود دارد و امکان استفاده از این سیستم نیست.