سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

حضور مردم در جمعه نصر نشان از هوشمندی ملت ایران دارد

مهر | استان‌ها | شنبه، 14 مهر 1403 - 18:41
گنبدکاووس-معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار گلستان گفت: حضور پرشور و تاریخی مردم در نماز جمعه روز گذشته نشانه‌ای از هوشمندی، یکپارچگی و همصدایی ملت ایران در برابر دشمنان داشت.
اسلامي،ايران،رهبري،جمهوري،تهديدها،نماز،معظم،جمعه،رژيم،ملت

به گزارش خبرگزاری مهر، حاجی گلدی کُر ظهر شنبه در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید سید حسن نصرالله و یارانش که در مسجد طلابی شهرستان گنبد کاووس برگزار شد، اظهار کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران از اقتدار بسیار بزرگی برخوردار است.
وی افزود: پس از موشک بارانی که نظام جمهوری اسلامی ایران به صهیونیست‌ها داشت رئیس جمهور در سفر رسمی به قطر می‌رود، وزیر امور خارجه با وجود تهدیدها به لبنان و سوریه سفر می‌کند و مقام معظم رهبری در نماز جمعه حاضر می‌شود و جمعیت میلیونی پشت سر ایشان می‌ایستند که اینها همه نشان می‌دهد این کشور یکی از ابرقدرت‌های منطقه است.
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار گلستان با اشاره به اینکه رهبر انقلاب ماشه به دست و در کمال آرامش و با صلابت و با همراهی فرماندهان و مسؤولان تراز اول کشور به میدان آمدند تا نشان دهند از تهدیدها ترسی ندارند، گفت: این در حالی است که نخست وزیر رژیم جعلی اسرائیل در هنگام صحبت دستانش می‌لرزد.
وی یادآور شد: رژیم کودکش صهیونیستی به دنبال دور کردن مردم جمهوری اسلامی از حاکمیت اسلامی است و حضور پرشور و تاریخی مردم در نماز جمعه روز گذشته نشانه‌ای از هوشمندی، یکپارچگی، همصدایی ملت ایران در برابر دشمنان داشت.
وی اظهار کرد: ملت ایران از داشتن رهبری فرزانه عالم و آگاه همچون مقام معظم رهبری به خود می‌بالد و همچون گذشته پشتیبان ولایت خواهد ماند.