سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

فراجا تسلیم جوسازی‌های رسانه‌ای نمی‌شود - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | شنبه، 14 مهر 1403 - 18:52
فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش با بیان اینکه فراجا براساس قانون با ناهنجاری ها و جرایم برخورد می کند، گفت: این نهاد در برخورد با جرایم و متخلفان تسلیم جوسازی های رسانه ای نمی شود و در چارچوب قانون عمل می کند.
كيش،انتظامي،پايگاه،آرامش،نيروي،امنيت،سرهنگ،خطرات،فرمانده،تام ...

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کیش، سرهنگ علی‌اصغر جمالی روز شنبه در دیدار با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، فرماندهان پایگاه پدافند هوایی و پایگاه مقاومت بسیج سپاه کیش که به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی انجام شد، اظهار داشت: پلیس با برقراری نظم وامنیت در جامعه، آرامش روحی و روانی را برای مردم به ارمغان آورده و زمینه مناسبی را برای انجام فعالیت‌های علمی، اقتصادی، گردشگری و اجتماعی ایجاد کرده است.
وی با اشاره به جانفشانی‌های نیروی فراجا در تامین امنیت کشور، افزود: امنیت اتفاقی نیست و باید لحظه به لحظه تولید شود و تقدیم بیش از 13 هزار شهید گلگون کفن فراجا در راه تامین امنیت ایران اسلامی گواه این امر است.
فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش تاکید کرد: وظیفه اصلی فراجا تامین امنیت و حفظ ارزشهاست و راز ماندگاری جمهوری اسلامی ایران پایبندی به اصول و ارزش‌ها است.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش نیز در این نشست ضمن تقدیر از تلاش‌های نیروی انتظامی در برقراری نظم و آرامش در جزیره ، گفت: این هفته بهانه‌ای است برای یادآوری تلاش‌های نیروی مردمی انتظامی تا مرور کنیم که آرامش امروز کشور ما مرهون تلاش‌های این عزیزان است.
رحیم سرهنگی ابراز داشت: کسانی که در نیروی انتظامی فعالیت می‌کنند همواره در معرض انواع خطرات هستند و در برخورد با مجرمین و ناقضان آرامش مردم، با آسیب‌ها و خطرات زیادی مواجه هستند.
وی تصریح کرد: اینکه با خطرات و مشکلات این شغل آشنا باشی اما باز هم بپذیری در این موقعیت شغلی فعالیت کنی و آماده باشی از جان خود هم بگذری تنها با اعتقاد راسخ به حفظ کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی و حفاظت از آرامش مردم ممکن است.
در این نشست سرهنگ خسروانی فرمانده پایگاه پدافند هوایی کیش و سرهنگ میرزاده فرمانده پایگاه مقاومت بسیج سپاه کیش نیز ضمن گرامیداشت هفته انتظامی از زحمات فرماندهی و کارکنان انتظامی کیش در همه بخش‌های زمینی، دریایی و راهور تقدیر کردند.
انتهای پیام/7558