سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

احیای واحدهای تولیدی راکد اولویت استانداری مازندران

تسنیم | استان‌ها | شنبه، 14 مهر 1403 - 18:52
استاندار مازندران در یازدهمین جلسه کارگروه تسهیل با بیان اینکه یکی از مهمترین دستاوردهای احیای واحدهای تولیدی، حفظ و ایجاد اشتغال است گفت:با احیاء واحدهای صنعتی راکد رونق اقتصادی فراهم می شود.
واحدهاي،توليد،موانع،توليدي،صنايع،مازندران،رفع،گاز،صنعتي،واحد ...

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، یوسف نوری استاندار مازندران در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید گفت: فعال‌بودن واحدهای تولیدی موجب رونق تجارت در استان خواهد شد که در این راستا دولت تلاش دارد با حمایت از صنایع و واحدهای تولیدی به تقویت بخش های تولیدی کمک کند.
وی گفت: هدف ستاد احیای واحدهای تولیدی تلاش جهت رفع موانع تولید در بخش های حقوقی،وراث، بانک‌ها و دیگر موانع است تا شاهد رشد اقتصاد و امید آفرینی در جامعه باشیم.
نوری تصریح کرد: در 3سال گذشته 147 واحد از تملک بانک‌ها خارج شد و به مدار تولید برگشت و از بانک‌ها تقاضا داریم تحت هیچ عنوان به سمت تملک واحدهای صنعتی نروند.
بابک مومنی مدیرکل جهاد کشاورزی مازندران گفت: بهره وری در جهت افزایش تولید از الویت‌ها بوده و تراکتورهای تک دیفرانسیل باید جفت دیفرانسیل شود تا در بحث مکانیزه کردن کشاورزی استفاده شود.
قاسم مایلی رستمی مدیرعامل شرکت گاز مازندران بیان کرد: در زمینه اصلاح گاز واحدهای صنعتی از اول فروردین 1402صورتحساب 150میلیارد تومان بدهی واحدهای صنایع تعدیل شد انتظار داریم برای پایداری گاز در بخش خانگی به سراغ سوخت دوم بروند.
احیای واحد تولید مرغ تخم گذار، بررسی امهال تسهیلات دریافتی مجموعه تفریحی مهرگان در قائمشهر، صنایع بسته بندی موادغذایی امید در شهرک صنعتی ساری، صنایع غذایی پردیس، واحد عمده فروش مصالح و شن و ماسه، شرکت تعاونی چوب نارون طبرستان برخی از موارد مورد بررسی در یازدهمین جلسه ستاد کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید بود.
انتهای پیام/