سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

مدیرانی برای آذربایجان‌شرقی انتخاب شوند که مدافع استان باشند - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | شنبه، 14 مهر 1403 - 20:52
رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی در مجلس، خطاب به استاندار جدید، گفت: مدیرانی انتخاب کنید که مدافع استان بوده و برای احقاق حقوق استان تلاش کنند و با فرصت محوری، در پی تغییر مسیر و نگرش باشند.
استاندار،استان،نمايندگان،مجمع،رييس،تبريز،نوين،تسنيم،بروكراسي ...

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، علیرضا نوین، بعدازظهر امروز در آیین تکریم و معارفه استاندار آذربایجان‌شرقی که در سالن اجتماعات مصلی اعظم امام (ره) تبریز برگزار شد، با آرزوی توفیق برای بهرام سرمست به عنوان استاندار عزیز و مردمی که کار خود را آغاز می‌کند، گفت: امیدواریم انتخاب استاندار بومی و آشنا به منطقه که به قول شهید آل‌هاشم از نیروهای تهران‌دیده باید در مسئولیت‌های استانی بیشتر استفاده شود، موجب پویایی استان باشند.
وی ادامه داد: استاندار جدید آذربایجان‌شرقی، علاوه‌بر تهران، قم را دیده و یقینا تجربه وی این دو شهر مهم در فعالیت‌های مربوط به اداره استان مفید خواهد بود.
رییس مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی، خطاب به بهرام سرمست، استاندار جدید آذربایجان‌شرقی، اظهار کرد: ما نمایندگان مردم آذربایجان‌شرقی به عنوان همراهان و مشاوران رایگان در کنار هفدهمین استاندار آذربایجان‌شرقی خواهیم بود.
نوین، استاندار جدید آذربایجان‌شرقی را اهل تعامل و مشورت دانست و گفت: در این فرصت طلایی که پرچم کشور در دست فرزند خلف آذربایجان، مسعود پزشکیان است؛ شهرام دبیری به‌عنوان نمایندهٔ پارلمانی و صمد حسن‌زاده ریاست اتاق ایران را به‌عهده دارد، مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی نیز همراه و دلسوز شما خواهد بود.
وی با اشاره به تأکید مسعود پزشکیان بر خدمت در مدار وفاق ملی با قدرت و روحیه جهادی، گفت: در سال جهش تولید با مشارکت مردمی، با خون شهیدان خدمت برای ارتقای آذربایجان‌شرقی عهد ببندیم تا به روزهای شکوفایی آذربایجان برسیم.
رییس مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی در مجلس، گفت: گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی در سال 1401، نگرانی بزرگ ماست و باید این واقعیت را بپذیریم که استان نیاز به کاهش بروکراسی در مسیر سرمایه‌گذاری دارد.
نوین، ادامه داد: استان آذربایجان‌شرقی، در بررسی وضعیت شاخص‌های سرمایه‌گذاری و شفافیت اداری در جایگاه 26 بود که حاکی از عدم حمایت‌ مسئولان، مانع‌تراشی و بروکراسی زاید در ممانعت از سرمایه‌گذاری در استان است.
وی خطاب به استاندار جدید آذربایجان‌شرقی گفت: مدیرانی انتخاب کنید که مدافع استان بوده و برای احقاق حقوق استان تلاش کنند و با فرصت‌محوری، در پی تغییر مسیر و نگرش باشند.
رییس مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی، با ابراز شرمندگی درخصوص پروژه‌های نیمه‌تمام استان در طول چند دهه گذشته، گفت: با اجرای اصل 44 قانون اساسی، باید به بخش خصوصی اهمیت داد و با مولدسازی در تلاش برای رفع موانع پیشرفت استان بود.
به‌گزارش تسنیم، استاندار جدید آذربایجان‌شرقی در مراسمی که بعد از ظهر امروز _ شنبه 14 مهر _ با حضور وزیر کشور در سالن اجتماعات مصلای بزرگ تبریز برگزار شد، معرفی و از تلاش‌های استاندار پیشین و سرپرست سابق استانداری تجلیل و قدردانی شد.
انتهای پیام/