سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

حرکت مترقی آذربایجان جز از عهد بر خدمت جهادی نمی‌گذرد - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | شنبه، 14 مهر 1403 - 20:52
سرپرست استانداری آذربایجان شرقی گفت: پاسداشت سبقه تاریخی و لزوم حرکت مترقی آذربایجان جز از عهد بر خدمت جهادی نمی گذرد که این رویکرد با روی کار آمدن دولت سیزدهم آغاز شد و خادمان مردم کار خود را برای مدیریت جهادی و خدمت گزاری صادقانه معطوف کردند.
استانداري،تبريز،استاندار،سرپرست،آذربايجان،زمان،دولت،كشور،تسن ...

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، تراب محمدی، بعدازظهر امروز در آیین تکریم و معارفه استاندار آذربایجان‌شرقی که در سالن اجتماعات مصلی اعظم امام (ره) تبریز برگزار شد، گفت: آذربایجان به خود می‌بالد که در موقعیت‌های حساس مانند دژ مستحکم در برابر اجنبی‌ها بوده است.
وی ادامه داد: آذربایجان سربلند و تبریز قهرمان همواره در صف نخست دفاع از ارزش‌های ملی و ایرانی در برابر دشمنان بوده است.
سرپرست استانداری آذربایجان‌شرقی گفت: در مدت زمان سه سال گذشته، احصای فرصت‌ها وشناسایی کانون‌های تحولی و برنامه‌ریزی برای فعال نمودن ظرفیت‌ها، از اولویت‌های استانداری آذربایجان‌شرقی بود.
محمدی خاطرنشان کرد: پاسداشت این سبقه تاریخی و لزوم حرکت مترقی آذربایجان جز از عهد بر خدمت جهادی نمی‌گذرد که این رویکرد با روی کار آمدن‌ دولت سیزدهم آغاز شد و خادمان مردم کار خود را برای مدیریت جهادی و خدمت‌گزاری صادقانه معطوف کردند.
وی اظهار کرد: در سه سال گذشته، با احصای فرصت‌ها و کانون‌های تحول، برای فرصت‌های اقتصادی و تغییر سیمای آذربایجان‌شرقی برنامه‌ریزی شد که در زمان استانداری مرحوم عابدین‌خرم آغاز، در زمان استانداری شهید مالک پیگیری شد و در دوران سرپرستی تدوام یافت.
سرپرست استانداری آذربایجان‌شرقی با اشاره‌ به اینکه مسیر دولت چهاردهم در راستای خدمت به مردم و آبادانی کشور و وفاق ملی خواهد بود، گفت: باتوجه به فرمایش مقام معظم رهبری، موفقیت دولت، موفقیت همه است و برای برادر گرانقدرم بهرام سرمست که از نیروهای باسابقه وزارت کشور است، در سمت استانداری آرزوی توفیق دارم و امیدوارم شاهد پیشرفت استان در همهٔ عرصه‌ها باشیم.
به‌گزارش تسنیم، استاندار جدید آذربایجان‌شرقی در مراسمی که بعد از ظهر امروز _ شنبه 14 مهر _ با حضور وزیر کشور در سالن اجتماعات مصلای بزرگ تبریز برگزار شد، معرفی و از تلاش‌های استاندار پیشین و سرپرست سابق استانداری تجلیل و قدردانی شد.
انتهای پیام/