خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 15 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

استقرار ۵۶ پایگاه جمع آوری کمک‌ به مناطق جنگ زده در گیلان

مهر | استان‌ها | شنبه، 14 مهر 1403 - 23:12
رشت _ مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان از استقرار ۵۶ پایگاه جمع آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی به مناطق جنگ زده در این استان خبر داد و گفت: این کار با مشارکت اقشار بسیج انجام می‌شود.
نقدي،مردمي،سليمي،احمر،واريز،هلال

هادی سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با دستور مقام معظم رهبری در راستای کمک به مردم جنگ زده لبنان، غزه و یمن جمع آوری کمک‌های مردمی ر در حمایت از مردم این مناطق در دستور کار قرار گرفته است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان از استقرار ۵۶ پایگاه جمع آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی به مناطق جنگ زده خبر داد و اضافه کرد: در شهرستان‌های گیلان ۵۸ صندوق و ۴۷ دستگاه کارت خوان با ظرفیت ۶۵ نیرو و ۴۹ عضو داوطلب، کمک‌های مردمی را جمع آوری می‌کنند.
سلیمی با تقدیر از تلاش‌های بسیجیان و کادر سپاه در اجرای این طرح بیان کرد: مشارکت اقشار بسیج و سپاه در جمع آوری کمک‌های مردمی ستودنی است.
به گفته وی، کمک‌های نقدی به شماره حساب ۹۹۹۹۹ جمعیت هلال احمر نزد بانک‌های ملی، ملت و بانک مرکزی جمهوری واریز می‌شود و همچنین مردم می‌توانند کمک‌های نقدی خود را نیز با کد دستوری از طریق نرم افزار *۱۱۲*۱# به مردم لبنان و *۱۱۲*۵# به مردم غزه و فلسطین و *۱۱۲*۷# واریز کنند.