خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 15 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

ایران بزرگ‌ترین حمله موشکی تاریخ را علیه ما انجام داد

مهر | بین‌الملل | شنبه، 14 مهر 1403 - 23:17
نتانیاهو در نطقی رسانه‌ای در نخستین ظهور رسانه‌ای پس از عملیات موشکی «وعده صادق ۲» اذعان کرد که ایران بزرگ‌ترین حمله موشکی تاریخ را علیه رژیم صهیونیستی انجام داده است.
ايران،نتانياهو،موشكي،ادامه،بنيامين

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مهر، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در لفاظی رسانه‌ای به عملیات بزرگ موشکی ایران علیه اهداف نظامی در اراضی اشغالی واکنش نشان داد.
شبکه خبری الجزیره گزارش داد که بنیامین نتانیاهو در نطقی رسانه‌ای در نخستین ظهور رسانه‌ای پس از عملیات موشکی «وعده صادق ۲» ایران اذعان کرد که ایران بزرگ‌ترین حمله موشکی تاریخ را علیه ما انجام دادند.
وی تصریح کرد آنان (ایران) ده‌ها موشک دوربرد را علیه ما در یکی از بزرگترین حملات تاریخ شلیک کردند.
نتانیاهو در ادامه لجن پراکنی علیه ایران گفت: «این حق ما است که پس از هجوم ایران پاسخ دهیم.»
وی در ادامه لفاظی‌های خود علیه کشورمان با اذعان به اقتدار نظامی کشورمان در هماهنگی با همه جبهه‌های مقاومت در منطقه مدعی شد «ایران در ورای همه حملات علیه ما از سمت غزه، لبنان، سوریه، عراق و یمن است.»
نخست وزیر رژیم منحوس صهیونیستی در ادامه مدعی شد: «هیچ کشوری در جهان چنین حمله‌ای را نمی‌پذیرد - حتی اسرائیل، اسرائیل وظیفه و حق دفاع از خود دارد و این کاری است که ما انجام خواهیم داد.»