خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 15 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

شهدای امنیت الگوی ماندگار شجاعت و ایثار برای نسل‌های آینده

مهر | استان‌ها | شنبه، 14 مهر 1403 - 23:30
کرج- مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس البرز گفت: شهدای امنیت الگوی ماندگار شجاعت و از خودگذشتگی برای نسل‌های آینده هستند.
امنيت،انتظامي،تاكيد،نيروي،اسلامي،سردار،مقدس،دفاع

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار ابوالفضل اسلامی، با تبریک هفته فراجا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای امنیت، بر الگوگیری نیروهای انتظامی از ایثار و فداکاری این شهیدان والامقام تاکید کرد.
سردار اسلامی با اشاره به نقش بی بدیل نیروی انتظامی در حفظ امنیت و آرامش جامعه، این نیرو را حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس دانست و تصریح کرد: امنیت و آسایش امروز کشور مرهون رشادت‌ها و فداکاری‌های شهدا و جانبازان است.
وی با تاکید بر همکاری مؤثر نیروهای مسلح و نیروی انتظامی، این تعامل را عاملی مهم در ارتقای امنیت کشور دانست و افزود: شهدای امنیت با نثار جان خود، امنیت و آرامش را برای مردم به ارمغان آوردند و الگویی ماندگار از شجاعت و از خودگذشتگی برای نسل‌های آینده به یادگار گذاشتند.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین کارکنان نیروی انتظامی و جوانان تاکید کرد و با اشاره به مکتب انسان‌سازی دفاع مقدس، بر لزوم بهره‌گیری از آموزه‌های این دوران در مأموریت‌های نیروی انتظامی تاکید نمود.
سردار اسلامی در پایان با آرزوی موفقیت برای تمامی حافظان امنیت و نظم کشور، بر لزوم هوشیاری در برابر تهدیدات دشمنان و آمادگی کامل نیروهای انتظامی برای مقابله با این تهدیدات تاکید کرد.