خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 15 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

نتانیاهو: مکرون خواستار توقف صادرات اسلحه به اسرائیل در خلال جنگ شد؛ ننگ برای سال‌های طولانی بعد از پیروزی ما در جنگ با شما خواهد بود

اعتماد | همه | شنبه، 14 مهر 1403 - 23:40
نتانیاهو در ادامه به زبان انگلیسی با خطاب قرار دادن امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه گفت: شما خواستار توقف صادرات اسلحه به اسرائیل در خلال جنگ شدید. ننگ برای سالهای طولانی بعد از پیروزی ما در جنگ با شما خواهد بود
اسرائيل،نتانياهو،جنگ،اسلحه،توقف،خواستار،صادرات

نتانیاهو: مکرون خواستار توقف صادرات اسلحه به اسرائیل در خلال جنگ شد؛…
نتانیاهو در ادامه به زبان انگلیسی با خطاب قرار دادن امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه گفت: شما خواستار توقف صادرات اسلحه به اسرائیل در خلال جنگ شدید.
ننگ برای سالهای طولانی بعد از پیروزی ما در جنگ با شما خواهد بود
کد خبر: 677624 | ۱۴۰۳/۰۷/۱۴ ۲۳:۳۰:۴۰
«بنیامین نتانیاهو»، نخست وزیر رژیم صهیونیستی شامگاه شنبه مدعی شد اسرائیل «وظیفه و حق» پاسخ دادن به حمله ایران را دارد.
به گزارش تسنیم، وی در ادامه لفاظی‌های خود خود ادعا کرد ایران در پشت پرده تمامی حملات از غزه، لبنان، یمن، سوریه و عراق علیه اسرائیل نقش دارد و ما بر این امر پایان خواهیم داد.
نخست وزیر اسرائیل در ادامه افزود: برای اسرائیل ضروری است که از خود دفاع کند و به این گونه حملات از سوی ایران پاسخ دهد و ما به نحو مقتضی به این امر اقدام خواهیم کرد.
نتانیاهو در ادامه به زبان انگلیسی با خطاب قرار دادن امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه گفت: شما خواستار توقف صادرات اسلحه به اسرائیل در خلال جنگ شدید.
ننگ برای سال‌های طولانی بعد از پیرزوی ما در جنگ با شما خواهد بود.
اظهارات نتانیاهو پس از آن بود که رئیس جمهور فرانسه خواستار توقف صادرات اسلحه به رژیم صهیونیستی شده بود.
نتانیاهو همچنین ادعا کرد بخشی بسیار بزرگی از سازمان موشکی حزب الله را از بین بردیم و قواعد جنگ را متحول کردیم.
اظهارات اخیر نتانیاهو در شرایطی است که ارتش اسرائیل ساعاتی قبل اعلام کرد از صبح امروز دست کم ۱۳۵ موشک از خاک لبنان به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک شده است.