خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 15 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

تراکتور با بردن فولاد به دنبال بازگشت به صدر جدول

باشگاه خبرنگاران | ورزشی | یکشنبه، 15 مهر 1403 - 07:12
مسابقات هفته هفتم لیگ برتر فوتبال امروز با انجام یک دیدار بین تراکتور و فولاد در تبریز به پایان می‌رسد.
تيم،تراكتور،فولاد،گل،فوتبال،هفته،بازي،قرار،تبريزي،محمدي

پرونده مسابقات هفته هفتم لیگ برتر فوتبال امروز با انجام یک بازی بسته می‌شود و تیم فوتبال تراکتور پذیرای تیم فوتبال فولاد در ورزشگاه یادگار امام تبریز است.
بعد از این بازی‌ها تعطیلات فیفا دی شروع می‌شود.
تیم تراکتور هفته گذشته توانست ۱۰ نفره برابر تیم سپاهان برنده بازی ۶ امتیازی شود و این تیم تبریزی روحیه مضاعفی پیدا کرده و می‌خواهد روند رو به رشد خود را ادامه بدهد.
شاگردان اسکوچیچ با حمایت هواداران پرشور خود می‌خواهند ۳ امتیاز بازی برابر تیم فولاد را بگیرند تا با تفاضل گل بهتر نسبت به سپاهان در صدر جدول لیگ برتر فوتبال قرار بگیرند.
البته مهدی ترابی به دلیل دریافت کارت قرمز مقابل فولاد غایب است.
همچنین دراگان اسکوچیچ به واسطه قرار گرفتن نامش در لیست محرومان هفته اجازه نشستن روی نیمکت تیمش را ندارد.
همچنین حکم علیرضا بیرانوند گلر ملی پوش تراکتور روز گذشته از سوی کمیته تعیین وضعیت بازیکنان صادر شد و او با جریمه ۱۹ میلیاردی و محرومیت ۴ ماه تعلیقی مواجه شد.
با توجه به این حکم، بیرانوند مشکلی برای همراهی تراکتور و تیم ملی نخواهد داشت و این موضوع می‌تواند خبر خوبی برای اسکوچیچ باشد.
از طرف دیگر، تیم فولاد خوزستان با هدایت یحیی گل محمدی هفته گذشته توانست تیم ذوب آهن را شکست بدهد و با ۱۱ امتیاز در جایگاه پنجم جدول رده بندی قرار بگیرد.
شاگردان گل محمدی می‌خواهند با کسب برد خارج از خانه برابر تراکتور دست پر به اهواز برگردند و در بین تیم‌های بالانشین قرار بگیرند، اما کار سختی جلوی هواداران پرشور تبریزی دارند.
یحیی گل محمدی و حمید مطهری سابقه هدایت تیم تراکتور را دارند و آنها از شناخت خوبی برخوردار هستند و همین موضوع می‌تواند برای سرخپوشان تبریزی دردسرساز شود.
ضمن اینکه احسان پهلوان هم قبلاً در تراکتور بازی کرده است.
خبرنگار: مریم طایفه